כסף וצרכנות

שודד הקרמבו שמשגע את ישראל: "לקח 32 חבילות ונמלט"

בעל חנות גלידות וממתקים בגבעת שמואל, העלה תיעוד מטריד במיוחד לרשתות החברתיות בו נראה אדם, מבוגר יחסית, נמלט מהחנות שלו עם שני ארגזים גדולים של קרמבו מוקה: "הוא פשוט ברח מהמקום עם הקרמבואים. לאיזה מצב הגענו שאנשים גונבים קרמבו?"
מערכת ice | 
קרמבו (צילום שטראוס)
בעל חנות גלידות וממתקים בגבעת שמואל, העלה היום (שני) תיעוד מטריד במיוחד לרשתות החברתיות בו נראה אדם, מבוגר יחסית, נמלט מהחנות שלו עם שני ארגזים גדולים של קרמבו מוקה.
על פי הטענות של בעל החנות, אותו אדם נכנס אליו לעסק במהלך היום, הרים את ארגזי הקרמבו ונמלט מהמקום ברכבו, זאת לאחר שלטענתו הוא ברח למוכרת שהייתה במקום וניסתה לעצו אותו.
בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות טען בעל העסק: "הבחור הזה הגיע היום לחנות שלנו, ביקש שני קרטונים של שמיניות קרמבו, 32 חבילות. הוא אמר לעובדת, ילדה בת 17, שהוא הולך להביא כסף מהאוטו וזו התלוותה אליו אך הוא פשוט ברח מהמקום עם הקרמבואים. לאיזה מצב הגענו שאנשים גונבים קרמבו? אם אתם מכירים את הבן אדם, אשמח לשיתופים".
כזכור, לרגל החנוכה וחגיגות ה-100 של העיר, עיריית רמת גן יצאה במהלך נוסטלגי במיוחד כאשר החזירה לחיים את המפעל המיתולוגי של עלית צומת עלית שבעיר באמצעות מיצג ענק במקום. נקווה שלשם שודד הקרמבואים לא יגיע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה