כסף וצרכנות

הסיבה המשעשעת שמשרד התחבורה עיכב צעצוע מלגו במכס

אב מהוד השרון הזמין לבנו הקטן מכונית צעצוע העשויה מחלקי לגו, אלא זו התעכבה במכס ועל ידי משרד התחבורה' בטענה כי מדובר בחלקי חילוף לאוטו רגיל
מערכת ice | 
לגו (צילום ויקיפדיה)
אין זה סוד שאזרחי הארץ אוהבים, מאד, להזמין מחו"ל והתקווה של כל אחד ואחד מאתנו היא כי אף פריט שנזמין לא יעוכב במכס ויגרור תשלום בהתאם. אבל, אב משניים מהוד השרון, שהזמנתו אכן עוכבה במכס, לא ציפה שזו תהיה הסיבה החריגה לכך.
על פי דיווח של אתר ynet, יובל גונצ'רובסקי הזמין לבנו בן החמש מכונית צעצוע מלגו מעלי אקספרס אך המכס עיכב את החבילה שלו בטענה ממש מוזרה והיא כי מדובר בחלקי חילוף לרכב אמתי ולכן עירב את משרד התחבורה.
יובל קיבל הודעה ממשרד התחבורה אשר מבקשת ממנו למלא טפסים מיוחדים ומסועפים על מנת שיוכל לקבל את "החלקים". יובל מילא את הטפסים וציין כי מדובר במכונית לגו עבור ילד קטן. יובל סיפר ל-ynet כי מדובר כנראה בטעות מערכתית של המכס ולמרות העיכוב שמר על קור רוח וציין כי מדובר בדבר משעשע למדי. 
משרד התחבורה התייחס למקרה וציין כי מדובר בטעות של המכס בנתב"ג ובהתאם לכך האב קיבל הודעה סטנדרטית למקרה ובו היו אלה באמת חלקי חילוף. עוד הוסיף כי המשרד פועל מול המכס על מנת לשחרר את החבילה ללא עיכוב נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה