כסף וצרכנות

המתחרה של מקדונלד'ס בצעד שובר שוויון ובלעדי לישראל

רשת ההמבורגרים משיקה המבורגר ונאגטס טבעוניים אותן פיתחה חברת הפודטק הישראלית Meat.The End. סניף דיזנגוף סנטר בתל אביב של ברגר קינג לפופ-אפ הטבעוני הראשון של הרשת בארץ
מערכת ice |  1
ברגר טבעוני (צילום יחצ)
ברגר קינג ישראל משיקה יחד עם Meat.The End, חברת פודטק ישראלית את Veggie Kings, קטגוריית מוצרים מן הצומח, שתימכר בשלב ראשון באופן בלעדי בישראל.
הקטגוריה החדשה מציעה את מנות ה-Veggie Whopper, קציצה מן הצומח הנצלית על הגריל, שמוגשת בלחמנייה יחד עם פרוסות עגבנייה, בצל, חסה, קטשופ, ממרח איולי טבעוני בסגנון מיונז ומלפפון חמוץ.
המנה תהיה זמינה בכריך (29 ₪) או כארוחת Veggie Whopper עם צ'יפס או טבעות בצל ושתייה (48 ₪). מנה נוספת היא חטיפי ה-Veggie Nuggets, נגיסי נאגטס קריספיים מן הצומח, הזמינים בכמות של 6 יחידות (22 ₪), 9 יחידות (30 ₪) ו-12 יחידות (36 ₪) או כארוחת Veggie Nuggets עם צ'יפס או טבעות בצל ושתייה (6 יחידות ב-37 ₪, 9 יחידות ב-47 ₪ ו-12 יחידות ב-54 ₪). למנות ה-Veggie Kings כשרות רגילה בסניפים הכשרים. תחליפי הבשר יימכרו בסניפי הרשת במחיר זהה למוצרים המקבילים מן החי.
לרגל השקת קטגוריית Veggie Kings, ברגר קינג תפתח את הפופ-אפ הטבעוני הראשון שלה בישראל. הסניף הטבעוני יפעל עד יום ראשון הקרוב בדיזנגוף סנטר, בימים אלו ניתן יהיה להזמין את המוצרים הטבעוניים החדשים, בנוסף למנות הנוספות מן הצומח שקיימות בתפריטי הרשת, ביניהן צ'יפס, טבעות בצל, צ'יפס בטטה, נאגטס תירס, דיפים לנאגטס (ברביקיו/צ'ילי מתוק/ספייסי), תוספת רוטב טבסקו-סריראצ'ה בכריכים, פרוסות טבעוניות בטעם צ'דר, סלטים והקינוחים רול טופי קרמל ורול תפוחים קינמון. החל משבוע הבא, מנות ה- Veggie Kings החדשות יהיו זמינות ביתר מסעדות הרשת.
לדברי קרן קופרמינץ, סמנכ"ל שיווק, סחר ופיתוח עסקי דלק ישראל: "השקת הקטגוריה מן הצומח בברגר קינג ישראל הינה מהלך אסטרטגי, שכן לתפיסתנו קהל רב מחפש חלופות למנות בשר, לא רק טבעונים, אלא גם מפחיתי צריכת בשר. תהליך פיתוח המוצרים ארך כשנתיים".
לדברי ד"ר ישי מישור, מייסד ומנכ"ל Meat.The End: "אנחנו גאים להשיק היום שיתוף פעולה ראשון של סטארטאפ ישראלי עם ענקית מזון בינלאומית. מוצרים אלו הם שיגדירו את העתיד, וזה הישג אדיר של הצוות הטכנולוגי והמדעי של Meat.The End. ברגר קינג מוכרת קודם כל כרשת שמוכרת בשר, ולכן מה שהם עושים היום זה מהלך אמיץ שראוי להמון הערכה. פחות בשר ויותר תחליפים זה המפתח להתמודדות עם משבר האקלים. אין לי ספק שאנחנו בפתח של מהפכה בתעשיית המזון שמוגדרת על ידי המעבר לחלבונים אלטרנטיביים כתפיסת צריכת מזון בת-קיימא״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שנראה נדבר
    אורי 11/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפשטו תרגל בארץ ישראלים אוהבים בשר כמו שצריך.
    סגור