כסף וצרכנות

מחיר הדלק יזנק? מחירי הנפט ממשיכים לטפס בחדות

הנפט הגולמי זינק ביום שישי האחרון עם סגירת המסחר בארה"ב ביותר מ-5% וננעל על מחיר חדש של 93 דולר לחבית, נפט ברנט עומד לחצות את רף מאה הדולר לחבית, מחיר הדלק בישראל לא צפוי לזנק
מערכת ice |  2
מחיר הדלק מזנק (צילום פלאש 90)
בעוד שהיו תקוות ששוק הנפט יירגע ויציג מגמת ירידה, על פי העדכון האחרון של ה-WTI, הנפט הגולמי זינק ביום שישי האחרון עם סגירת המסחר בארצות הברית בשיעור של יותר מ-5% וננעל על מחיר חדש של 93 דולר לחבית, נפט ברנט עומד לחצות את רף מאה הדולר לחבית.
גם לדולר האמריקני יש מידה מסוימת של השפעה על המחיר, זאת משום שהשוק מתומחר באותם דולרים. השוק נמצא במגמת ירידה כבר זמן מה, אז אם זה מצב שבו נמשיך לראות הרבה התנהגות רועשת, ואולי לחץ מכירה. אם נשבור חזרה מתחת לרמה של $85, אז סביר להניח שנרד לרמה של $80, ואחריה רמה של $75.
זה בהחלט נראה כאילו אנחנו מנסים לתפוס לא מעט מומנטום, אז זה מצב שבו אנחנו אמורים לראות הרבה תנודתיות, ועם מספר המשרות שייצא ביום שישי, זה כנראה רק יוסיף לספקולציות שלא רק בדולר אמריקאי אבל הרעיון של כמה אנרגיה תידרש.
בינתיים, הנפט מסוג ברנט כבר עומד לחצות את רף 100 הדולר לחבית, אלא שלישראלים אין כל כך מה לדאוג, כאשר נראה שעד הבחירות המחיר לא יעלה וגם בעדכון של 1.11 לא צפויה עלייה כלשהי במחיר הדלק.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחיר הדלק יזנק....
    אשר 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדלק יעלה ב 9 אג'הוא לא יזנק ודי עם הדרמה.
    סגור
  • 1.
    תירוצים,
    אוזוספ הממציא 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרם לאומי בארץ , אם המדינה העלובה ויצרה לאוייב על משאבים וטריטוריות במלייארדים , על חשבון זה יעלו את המס , שיעשו דבר כזה בגרמניה , שם מחרימים, כמו שאנחנו בזמנים האלה בקשיים ולא מרוויחים , גם המדינה לא אמורה להרוויח , בכל המדינות במערב מסייעים , רק כאן מעלים מיסים , כדי שחס וחלילה לא יפגעו החגיגות של האליט המטונפים רק שתחנות הדלק יהיו מלאות בדלק ויהיו ריקות ושיחרימו כולם אז תבוא הגאולה....
    סגור