כסף וצרכנות

עוקץ חדש על חשבון חברת החשמל: הנוכל שמסכן אתכם נחשף

חיים אתגר, מגיש 'יצאת צדיק' בקשת 12 מזהיר מניסיון עוקץ חדש בו נוכל מתחזה לנציג חברת חשמל: "הוא מתוחכם ומציג קבלות אמיתיות"
מערכת ice | 
חשבון חשמל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חיים אתגר, מגיש 'חשיפה' ו'יצאת צדיק' בקשת 12, חשף היום (שני) באינסטגרם שלו עוקץ שהוא מגדיר לא פחות מ'מטורף' וביקש להזהיר את מי שעשויים להפגע מאותו נוכל שעומד לכאורה מאחורי המהלך.
אתגר כתב באינסטגרם שלו: "חייבים לשים לב: מתחזה סדרתי מתקשר, מציג את עצמו כנציג חברת חשמל, טוען שהוא עם צוות באזור וחייבים לתקן תקלה בדחיפות ומבקש להעביר אליו פרטי אשראי. העוקץ מתוחכם ומציג לפעמים במהלך ניסיון העוקץ פרטים וצילומים של חשבונות חשמל אמיתיים של הקורבן שסימן".
 

אתגר הסביר בסרטון שצירף: "עוקץ חדש, התחזות לנציג חברת חשמל. בעל עסק מספר חע שהתקשר אליו אדם שאמר שחייב לעשות תיקון דחוף בעסק, אני מחברת החשמל עם צוות פה, אתה חייב להעביר לי כסף, אחרת החשמל שלך יפול". לאחר מכן השמיע את ההקלטה המדוברת בה הוא דורש תשלום.

אתגר המשיך: "כדי להראות שהוא באמת מחברת החשמל, המתחזה גם מראה חשבונית אחרונה מהתשלום של הקורבן, הוא מראה חשבונית אורגינלית אמיתית. עד כדי כך הוא מתוחכם. דיברתי עם חברת החשמל, מסתבר שהרבה עסקים מעבירים לו פרטי אשראי זה אדם מוכר, יש תלונות עליו במשטרה, הוא ממשיך לעקוץ. אם מתקשר אליכם מישהו מחברת החשמל ואתם לא בטוחים, תתקשרו ל-103 ותבררו שלא עוקצים אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה