כסף וצרכנות

עצוב: כך בעלת מוגבלויות צפתה בהופעת לאלי אספוסיטו בישראל

מור, צעירה בתפקוד גבוה עם שיתוק מוחין, רכשה כרטיס לשורות המונגשות לנכים להופעה של לאלי אספוסיטו בישראל, לא ראתה בכל ההופעה את הגב של הקהל, שלא הסכים לזוז ולתת לה לראות את ההופעה: "אני עם הופעות בישראל סיימתי"
מערכת ice |  1
לאלי אספוסיטו (צילום דינה דדשב)
מריאנה לאלי אספוסיטו, הזמרת הארגנטינאית המפורסמת שזכורה לישראלים בעיקר אחרי ששיחקה בסדרות המצליחות "קטנטנות" ו"כמעט מלאכים", הופיעה אמש (רביעי) בישראל בפארק אריאל שרון בפעם החמישית שהיא מגיעה לשמח את הקהל הישראלי שכבר מזמן הפך למעריץ מושבע של הזמרת. אך מה שהעיב על ההופעה של הכוכבת הוא סיפור מקומם במיוחד שפרסם הבוקר עיתונאי ידיעות אחרונות - רן בוקר.
על פי בוקר, מור, צעירה בתפקוד גבוה עם שיתוק מוחין, שלא יכולה לעמוד הרבה, רכשה בעקבות כך כרטיס לשורות המונגשות לנכים בהופעה של הזמרת הארגנטינאית. אך היא לא האמינה שכך היא תראה את כל ההופעה.
מור סיפרה כי הקהל שהיה מסביבה ממש לא התחשב בה ובעובדה כי היא רכשה כרטיס לאגף הנכים בפארק, והיא כמעט שלא הצליחה לראות כלום מהבמה, מלבד את הגב של האנשים שהסתירו לה את כל ההופעה. בשיחה לרן בוקר, מור כאבה את הסיטואציה שעברה עליה כשסיפרה: "אנשים אמרו לי ׳תעלי על כיסא׳. אני עם הופעות בישראל סיימתי", אמרה מור.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הישראלי המכוער
    אכפת לי 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אטימות? כמה רוע? היכן המארגנים? למה הם לא סגרו את האזור ותחמו אותו וגם ארגנו מאבטח כדי שלא ייכנס מישהו עם כרטיס רגיל? זו התנהגות בריונית, מתי תתחילו להתחשב? שיהיה לכם חס וחלילה קרוב עם בעיות נלוות? מה זה אומר עליכם?
    סגור