כסף וצרכנות

וולט מגיעה לראש העין - מי מתנגד למהלך?

החברה תחל לפעול בעיר משבוע הבא בצעד שרבים מתושבי העיר חיכו לו זמן רב. ברם, בעלי עסקים בעיר מסבירים שיש סיבה לדאגה: הלקוחות יפגעו כי נצטרך לשלם לוולט עמלה בגובה 30 אחוז
מערכת ice | 
שליחה של וולט (צילום וולט)
חברת 'וולט' תשיק את פעילותה בראש העין כבר בשבוע הבא. רבים בעיר חגגו את הבשורה אך בעלי העסקים מזהירים כי כניסתו של שירות המשלוחים יפגע בסופו של דבר בלקוחות. כך דווח אתמול (חמישי) באתר MYNET ראש העין.
עם ההכרזה על השקת הפעילות כתב חבר המועצה עופר גבאי בדף הפייסבוק שלו: "בהמשך לפניות שהעברתי להנהלת החברה, הוחלט להרחיב את שירות המשלוחים גם לעיר. וולט תפתח עבור תושבי העיר ועבור עובדי המשרדים והחברות מגוון רחב של אפשרויות ותתרום להגדלת הכנסות לבעלי העסקים בעיר, החל משבוע הבא (12.9)". החברה תבצע שליחויות מ-100 בתי עסק בפתח תקווה הסמוכה לתושבי ראש העין, ובתוך ראש העין עצמה.
רבים הגיבו לפוסט בהתלהבות ובאופן כללי נדמה שהעיר מברכת על המהלך - אך מבט מעמיק יותר חושף את הפן הבעייתי בהתרחבותה של חברת המשלוחים. בנצי ארגש, בעל סניף רשת 'וופל בר' בראש העין טוען שהוא מייצג 40 בתי עסק בעיר המתנגדים למהלך: "וולט הציעו לי ולבעלי מסעדות נוספים את השירות אבל סירבנו" אמר. הוא מסביר כי אם ישתף פעולה עם וולט, הם יגבו ממנו עמלה של 30% מההזמנות - והוא ייאלץ לגלגל את המחיר הלאה אל הלקוח: "למה אני צריך לגלגל על הצרכן 30 אחוז תוספת? בגלל שיש להם ארגז בצבע תכלת? לי יש אופנוע ולהם יש אופנוע. אין לזה שום הצדקה".
עוד הוסיף בנצי ארגש כי "חבר המועצה עופר גבאי פועל מתוך פופוליזם. למה הוא פועל לטובת חברה פרטית שבאה מבחוץ? הוא אמור לדאוג לעסקים פה. אני משלם ארנונה לעירייה, תדאג לעסקים המקומיים שמעסיקים גם תושבים מראש העין". אמנם בעלי העסקים יכולים שלא להשתמש בשירותיה של וולט, אך מי שמכיר את פני הדברים באזורים בהן היא כבר פועלת יודע שבמרבית המקרים - מי שאינו מוצג בוולט, לא קיים בעולם המשלוחים. 
 
בתגובה, מסר חבר המועצה עופר גבאי כי "טובת ורווחת תושבי העיר לנגד עיניי וקודמת לכל. שירות המשלוחים של וולט יאפשר לתושבים מנעד קולינארי עשיר, מגוון מסעדות ושירותים נוספים, בזמינות בכל ימות השבוע, עד השעות המאוחרות ובטווחי זמן הגעה קצרים. בנוסף, השירות יעניק גם ערך מוסך לחברות שאנחנו מעוניינים למשוך לעיר, שמרכיב ההסעדה חשוב עבור העובדים. אני סבור שלא רק שהשירות לא יפגע בעסקים המקומיים, אלא ייצר להם טרפיק אדיר שיגדיל את ההכנסות מלקוחות בתוך העיר ומעוד אלפי לקוחות מסביב ויגרום לשיפור מתמיד ברמת השירות ואיכות המנות"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה