כסף וצרכנות

מעתיקה מאמזון? דיסני שוקלת להציע מנוי פרימיום עם הטבות והנחות

גורמים המקורבים למקבלי ההחלטות מדווחים שבדיסני שוקלים להציע מנוי פרימיום מיוחד שיעניק הטבות, תכנים מיוחדים וכניסות מוזלות לפארקים

מערכת ice | 
דיסני פלוס (צילום shutterstock/ Ivan Marc)
מנויי הפרימיום למיניהם מוכרים לקהל הישראלי, אך הקהל האמריקאי הוא זה שנהנה בהם באמת. לרוב מדובר במנויים מיוחדים המקנים הנחות אקסקלוסיביות, הטבות מיוחדות, גישה למגוון ממשקים ועוד, כאשר אמזון היא בין המובילות בתחום זה.
רבות וגדולות מנסות לחקות את סוג השירות הזה ואנשים המקורבים לחברת דיסני מדווחים כי החברה נמצאת בשלב דיונים התחלתי בנוגע להשקת מנוי מיוחד כזה משלהם. השם, המחיר וכמובן תאריך ההשקה בארץ, טרם ידועים לנו.
 
בין ההטבות הנשקלות על ידי הגורמים בדיסני ניתן למצוא הנחות בכניסה לפארקים של דיסני והריזורטים שלהם, לסחורה אקסקלוסיבית ותכנים נוספים בדיסני פלוס. המטרה בהשקת מנוי שכזה תסייע לחברה לעקוב אחר ההעדפות של כל לקוח ולקוח. למשל, אם הוא מעדיף לעלות על מתקני "מלחמת הכוכבים" בפארק המוקדש לסאגת הסרטים, המנוי יציע לו תכנים והנחות רלוונטיים.
 
לדיסני כבר יש מנוי מיוחד למעריצים, אשר עולה בין 100$-120$, והושק רק בארה"ב. המנוי מציע בימים אלו סחורה מיוחדת וכניסה אקסקלוסיבית לאירועים מיוחדים.
כאמור, במידה ותושק התוכנית, דיסני תצטרף לאמזון ואפל המציעות תכניות פרימיום מיוחדות שעוזרות להן ללמוד את ההתנהגות הצרכנית של לקוחותיהן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה