כסף וצרכנות

חניה חינם לאלפי תושבים: כך תקבלו את ההטבה

עריית קריית מלאכי הודיעה כי החל מהשבוע תושבים מעל גיל 65 יכולים לחנות ברחבי העיר ללא תשלום בכפוף להנפקת תו עירייה: "הפטור לא רק יעניק חיסכון, אלא גם התעסקות של בני הגיל השלישי עם אפליקציות החנייה, חיפוש אחר המדחן או שיחות טלפון להפעלת שירות החנייה"
מערכת ice | 
רכבים (צילום freepik)

לאחר שמשרד המשפטים עדכן ברשומות את החלטת עריית קריית מלאכי להעניק חנייה חינם לתושבים ותיקים, החל מהשבוע תושבים מעל גיל 65 יכולים לחנות ברחבי העיר ללא תשלום, בכפוף להנפקת תו עירייה. בעירייה מציינים כי "הפטור לא רק יעניק חיסכון, אלא גם התעסקות של בני הגיל השלישי עם אפליקציות החנייה, חיפוש אחר המדחן או שיחות טלפון להפעלת שירות החנייה".


לפני מספר שנים הובאה הצעת החוק לשינוי החוק העזר העירוני, לאישור המועצה. התיקון לחוק העזר העירוני ארך זמן, זאת בין היתר בשל חילופי השרים והממשלות וטיוטות רבות בין משרדי הממשלה.


לפני כשבועיים קיבלה העירייה את האישור הסופי ממשרד המשפטים שהחוק פורסם ברשומות של מדינת ישראל והחל מתחילת השבוע תושבים הונפק אישור עבור התושבים ורבים מהם כבר חתמו וקיבלו את האישור. שעות הקבלה הן מהשעה 8:00 ועד 14:30 בימים ראשון עד חמישי במשרדי העירייה – קומת כניסה. על כל מגיש בקשה להצטייד בצילומי רישיון נהיגה, רישיון רכב על שם המבקש ותעודת זהות עם ספח. כמו כן, אישור ממחלקת הגבייה על אישור מחזיק בנכס (ספח תשלום ארנונה).



ראש העיר הודה לסגן ראש העיר יוסי סולימני וכן למשנה לראש העיר שלומי מלכה על קידום החוק במועצת העיר ולחבר המועצה אליאור עמר על הדחיפה באישור החוק מול משרד התחבורה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה