כסף וצרכנות

השליח מהסופרמרקט יסדר את המוצרים במקרר? השירות החדש נחשף

בקרוב גם בישראל? ענקית הקמעונאות וולמארט הופכת את משלוחי InHome ישירות למקרר להטבה אופציונלית של Walmart Plus, כמה זה יעלה? למנויי פלוס המחיר יעמוד על 7 דולר נוספים בכל חודש
מערכת ice | 
משלוחים בתקופת הקורונה (צילום freepik)
ענקית הקמעונאות וולמארט הופכת את שירות המשלוחים שלה InHome לזמין למנויי Walmart Plus תמורת 7 דולר נוספים לחודש או 40 דולר לשנה. השירות, שמביא מצרכים וסחורות אחרות מהסניף המקומי שלך אל פנים הבית שלך, היה זמין בעבר כמנוי נפרד בעלות של $19.95 לחודש או $148 לשנה.
המחיר השנתי החדש של 138$ של InHome הוא 10$ פחות בהשוואה לתמחור השנתי הקודם של InHome בלבד ומגיע גם עם ההטבות של חברות פלוס. כמובן, זה לא סופר את העמלות הנוספות הקשורות לרכישת מנעול חכם תואם 49.95$, פותחן דלת מוסך אוטומטי של Genie 49.95$ או קודן למוסך (אם אין לכם כבר כזה) שנהגי המשלוחים ישתמשו בהם כדי לפתוח את החזית שלכם דלת או מוסך.

אמזון השיקה שירות דומה ב-2017 בשם Amazon Key. בדומה ל-InHome, Amazon Key מאפשר לנהגי משלוחים להיכנס לביתך - או למוסך שלך - כדי להוריד משלוחים ודורש רכישת מנעול חכם או פותחן דלתות. אמזון גם הוסיפה הטבה נוספת למנוי ה-Prime שלה מוקדם יותר היום ותעניק כעת לחברים בארה"ב מנוי חינם של GrubHub Plus למשך שנה אחת.
בעוד שמנויים חדשים של וולמארט פלוס יקבלו את האפשרות לבחור בתוכנית פלוס הכוללת משלוח InHome, חברי פלוס קיימים יכולים לבחור לשדרג את המנוי שלהם כדי לקבל גישה לשירות. ללא משלוח InHome, תוכנית הפלוס עולה $12.95 לחודש או $98 לשנה. הוא מציע מגוון הטבות מלבד גישה מועדפת לאלקטרוניקה שקשה להשיג, כולל משלוח חינם ומשלוחי מכולת, הנחה על דלק, כמו גם קניות סריקה וסע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה