כסף וצרכנות

בורגר קינג מוותרת על הצ'יפס: זה מה שתגיש במקום

בורגר קינג יפן מחליפה צ'יפס בראמן לאחר שאזל מלאי תפוחי אדמה, רשת המזון המהיר החלה למכור את מה שהיא מכנה 'סט כמעט תפוחי אדמה', הכולל המבורגר ותוספת של אטריות ראמן פריכות. הרשת שקלה גם ראמן מבושל, קלמארי בגריל ופאי תפוחים כתחליפים לצ'יפס
מערכת ice |  2
ברגר קינג (צילום ויקיפדיה)
מסעדות בורגר קינג ביפן סובלות ממחסור חמור בתפוחי אדמה להכנת צ'יפס, אז הן מבקשות מהלקוחות להחליף במקום אחר בצד אחר: ראמן. מסעדות המזון המהיר החלו למכור את מה שבורגר קינג מכנה "סט כמעט תפוחי אדמה", כך דיווחה CBS News.
במקום המבורגר קלאסי וצ'יפס, הארוחה מגיעה עם המבורגר ותוספת של אטריות ראמן פריכות. חלק מהלקוחות לא מתלהבים מדי מהמעבר. "אם לבורגר קינג היה רק ​​ראמן פריך, אולי פשוט הייתי הולך למקדונלד'ס", אמר אדם אחד ל-CBS. לפני שהחליטה על ראמן פריך, ברגר קינג שקלה גם ראמן מבושל, קלמארי בגריל ופאי תפוחים כתחליפים לצ'יפס, לפי CBS. בורגר קינג מפעילה יותר מ-150 מסעדות ביפן.

גם חברות מזון מהיר אחרות התמודדו עם המחסור שלהן בחודשים האחרונים, הודות לגורמים כמו שיבושים בשרשרת האספקה ​​וביקוש גבוה מהצפוי. מוקדם יותר החודש, KFC הודיעה ללקוחותיה באוסטרליה שהיא תשתמש בתערובת של חסה וכרוב בכל המסעדות שלה, תוך שהיא מציינת שיבושים בשרשרת האספקה ​​לאחר שהצפות כבדות מוקדם יותר השנה חיסלו חלק ניכר מיבול החסה במדינה.
צרכנים אוסטרלים ספגו גם מחירים מופקעים עבור מרכיב הסלט הצנוע במעברי המכולת. קונים התלוננו ברשתות החברתיות על תשלום בסביבות 12 דולר אוסטרלי (8.65 דולר ארה"ב) עבור ראש חסה קרחון, כמו גם מחירים גבוהים יותר עבור תוצרת אחרת, עם עלויות של למעלה מ-25 דולר אוסטרלי עבור אבטיח.
זו לפחות הפעם השנייה השנה ש-KFC אוסטרליה נותרה ללא אספקה ​​מוכנה של רכיבי מפתח עבור כמה מההצעות הפופולריות ביותר שלה. הוא נאלץ לחתוך פריטי תפריט בינואר על רקע מחסור בעוף. עלויות המזון זינקו ברחבי העולם בחודשים האחרונים. הפלישה של רוסיה לאוקראינה גרמה לרשתות האספקה ​​העולמיות והעלתה את המחיר של תשומות חקלאות חיוניות, כמו דשן ודיזל. מדד של האו"ם למחירי המזון העולמיים קרוב לשיא.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חסה קרחון
    עמי 06/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גוגל טרנסלט לא ממש עובד
    סגור
  • 1.
    אני רואה שהעסקתם את גוגל טרנסלייט
    גוגל טרנסלייט 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    והוא עושה עבודה טובה
    סגור