שיווק ופרסום

בורגר קינג מדהימה את העולם: לא תחרים את רוסיה?

רשת ההמבורגרים עתידה למכור את 15% ממניותיה בשוק הרוסי שלה, אך גם אמרה לעובדים במכתב פתוח שהיא לא יכולה להשעות מיד את הפעילות בשוק בגלל הסכם המיזם המשותף שלה
מערכת ice | 
בורגר קינג (צילום unsplash)
ענקית המזון המהיר בורגר קינג עתידה למכור את 15% ממניותיה בשוק הרוסי, אך רשת ההמבורגרים העולמית גם אמרה במקביל שהיא לא יכולה באופן חוקי להשעות את הפעילות בשוק מיידית.
כזכור, רשת מסעדות ברנדס אינטרנשיונל הודיעה בשבוע שעבר שהיא משעה את כל התמיכה הארגונית ב-800 ויותר מיקומי הזכיינות שלה ברוסיה בתגובה להתקפות המתמשכות של הקרמלין על אוקראינה. ההשעיה כוללת סירוב אישורים להמשך השקעה או הרחבה והפסקת הפעילות, השיווק ושרשרת האספקה ​​שלה.

אבל הנשיא הבינלאומי של החברה, דיוויד שאר, קבע ביום חמישי במכתב פתוח לעובדים כי מבנה העסקים הרוסים של החברה פוגע ביכולתה לסגור מסעדות בשוק כמו חלק מהמתחרות שלה. "האם נרצה להשעות את כל פעולות ברגר קינג באופן מיידי ברוסיה? לא יודעים. האם אנו מסוגלים לאכוף היום הפסקת פעולות? לא," אמר שאר.
שיר אמר כי רשת ההמבורגרים יצרה קשר עם קולובוב, האחראי על התפעול השוטף והפיקוח על המיקומים הרוסיים, ו"דרשה להפסיק את פעילות מסעדת ברגר קינג ברוסיה. הוא סירב לעשות זאת". לבורגר קינג יש 15% ממניות החברה המשותפת, ולאף אחד מהשותפים אין רוב. לדברי שיר, ברגר קינג לא יכולה לסגור מיד את העסק בעצמה.
"אין סעיפים משפטיים שמאפשרים לנו לשנות באופן חד צדדי את החוזה או לאפשר לכל אחד מהשותפים פשוט להתרחק או לבטל את ההסכם כולו", כתב. "אף משקיע רציני בשום תעשייה בעולם לא יסכים לקשר עסקי ארוך טווח עם סעיפי סיום קלושים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה