כסף וצרכנות

מקס סטוק בבשורה לעשרות אלפי ישראלים: זה המהפך בסניפים

הרשת הצטרפה למהפכת ההנגשה באמצעות אפליקציית RightHear, המאפשרת הכוונה קולית, בשלוש שפות, ומשנה את חוויות הקניה, תוך מתן עצמאות, כבוד ושוויון לכל קהל לקוחותיה
מערכת ice |  44
רשת מקס סטוק (צילום אתר MAX)
רשת MAX STOCK הנגישה את סניפיה ללקוחותיה עם עיוורון או לקויות ראיה באמצעות אפליקציית RightHear, המאפשרת הכוונה קולית בתוך המתחם והיערכות בכל סניף לנציג שיסייע. עלות ההשקעה מוערכת בעשרות אלפי שקלים.
 
אחד מכל 40 אנשים הוא אדם עם לקויות ראיה או עיוורון. בישראל חיים כיום כ-25 אלף עיוורים ו-150 אלף איש עם לקויות ראיה בדרגות שונות. היום (שני) חל יום הבליינד דיי בישראל, שמטרתו לעורר הזדהות והעלאת מודעות לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל. רגע לפני יום זה, 33 סניפיה של MAX STOCK (למעט סניפי MAX20) מרושתים באפליקציית ההתמצאות המאפשרת עצמאות ושוויון.  
 
רשת MAX STOCK שדוגלת בשוויון והכרה בצרכי האחר, ואשר בין שורותיה ובכל אחד מסניפיה ישנם עובדים עם צרכים מיוחדים, הצטרפה למהפכת ההנגשה באמצעות אפליקציית RightHear, המאפשרת הכוונה קולית, בשלוש שפות, ומשנה את חוויות הקניה, תוך מתן עצמאות, כבוד ושוויון לכל קהל לקוחותיה. בנוסף, בכל סניף ישנו נציג אחראי שעונה לקריאות המגיעות מהאפליקציה ומגיע לסייע ולתת שירות ללקוחות עם עיוורון או לקות ראיה שזקוקים לו.
 
עלות ההשקעה בהטמעת האפליקציה בסניפי MAX STOCK מוערכת בעשרות אלפי שקלים. אפליקציית RightHear הינה ממשק הניהול המתקדם בעולם שפיתחו יזמים ישראלים המאפשרת עצמאות לכל אדם, בכל יום מחדש. הממשק מאפשר לעדכן את התוכן שמושמע למשתמש ולהתמצא במרחבי החנות באופן עצמאי.
<
השימוש באפליקציה קל ואינטואיטיבי: כך שהמבקר מסתובב בחנות בעזרת האפליקציה המופעלת בטלפון הנייד. האפליקציה משמיעה למשתמש מידע לגבי המיקום הנוכחי בו המשתמש נמצא ומה נמצא מסביב, 360 מעלות.
 
הכוונה נעשית על ידי ממשק קולי בשלוש שפות, עברית, אנגלית וערבית, וכמו כם קיימת אופציה של  קריאה לעזרה.
 
אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת MAX STOCK: "מיום הקמת הסניף הראשון של מקס סטוק היה לנו חשוב לשלב את האנשים עם הצרכים המיוחדים בחברה, בתפקידים רבים ומגוונים לרבות הנגשת הסניפים. לפיכך אני שמח לרשת את סניפי MAX STOCK בחיישנים של RightHear, אין לי ספק שיתן מענה הולם ללקוחותינו עם עיוורון או לקות ראיה".
 
עידן מאיר, מנכ"ל ומייסד שותף RightHear: "כיום יותר ויותר חברות קמעוניות מבינות, שבדומה להנגשת אתר האינטרנט שלהן, גם הנגשת החנויות הפיסיות תורמת לשיפור חווית הלקוח, חיזוק המותג ובסופו של דבר להגדלת שורת הרווח".
תגובות לכתבה(44):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 33.
    בשורה לחשבון הבנק שלהם (ל"ת)
    מומי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 32.
    שיתחילו להדגיש לנכים ועגלת תינוק
    ישראלית 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מגיעה כי אין לי איך להגיע עם התינוק בעגלה
    סגור
  • 31.
    שיתחילו להנגיש גם לאנשים בלי מוגבלות
    ל 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אי אפשר לזוז בחנות הזו בכלל, בכל מקום העובדים מפרקים ארגזים, מסדרים... יש קופסאות וסולמות בכל חור. אפשר להשתגע. שיסדרו את החנות לפני ואחרי הפתיחה, לא כשהקונים מנסים לעבור בין המדפים, ממש קשה לקנות שם למרות שזו חנות ענקית.
    סגור
  • 30.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    מ 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    כבוד ענק. כל הכבוד!!! (ל"ת)
    גאיה 01/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טען עוד
  • 28.
    ישר כוח (ל"ת)
    נינו 12/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 27.
    בנתיבות כל שבוע משנים מיקומים
    אני 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא נעים לקנות שם, המנהלים כאילו יוצרים מלא עבודה לעובדים בכאילו החנות דינמית. מתרגלים שמוצרים נמצאים במקום מסויים ושוב צריך לחפש לאן הועברו מעצבן ולכן קונה במקום אחר.
    סגור
  • 26.
    רשת חרה (ל"ת)
    גבר 06/2022/30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 25.
    כל הכבוד (ל"ת)
    אסנת 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 24.
    כל הכבוד!
    שועלה 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סחטיין עליכם!
    סגור
  • 23.
    מעלים את המחיר לכולם בשביל 0.0001%
    אריה 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הרי זה לא בחינם, זה עולה הון להחזיק ולתפעל הנגשה טובה ... וזה לא יוצא להם מהכיס... זה יוצא לנו מהכיס כשזה מגולם במחיר... קומוניזם קלאסי...
    סגור
  • 22.
    אתר אונליין
    Spider64 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לא הגיע הזמן לאתר אונליין ולמשלוחים?
    סגור
  • 21.
    רשת מדהימה הן מבחינת מוצריה והן מבחינת התנהלותה.
    מאיר 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 5
    כנכה , כמה אושר אני חש כאשר אני רואה את מגוון עובדיה. יישר כח
    סגור
  • 20.
    מקסים אבל הם בעצמם לא יודעים איפה כל דבר (ל"ת)
    עינב 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    14 1
    סגור
  • מצויין
    אני 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אולי עכשיו עובדי הסניפים יוכלו להיעזר באפליקציה כדי לעזור ללקוחות למצוא את מה שהם צריכים...
    סגור
  • 19.
    שאפו (ל"ת)
    אזרח 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 18.
    אין להם טלפונים לשירות לקוחות
    ישראלי 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    קניתי קופסאות פלסטיק שהיה כתוב עליהם 4.90 בקופה חייבו אותי על 5.90 כפול 10 יחידות, משמע עקצו ב10 שח .ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות אבל אין דבר כזה.שלחתי הודעה ובכלל לא התייחסו
    סגור
  • שירות לקוחות
    אפרת 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מסכימה! זה ממש מחדל שאין להם מענה טלפוני כלל!!! אי אפשר להשיג אותם בשום סניף
    סגור
  • 17.
    יפה. מקווה שזה מתאים גם ללהט"ב (ל"ת)
    שם 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • ללעטבים חנות צורת תחת
    ניקולאי 06/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ככה כולם יוכלו להכנס לתחת
    סגור
  • אינטליגנציה, זו מילה שאתה מכיר ? זה באיזור הראש (ל"ת)
    קוראת 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • למוגבלות הזו אין פתרון... (ל"ת)
    אריה 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    ממש ככה
    חני 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ממש אנרגיות שליליות שימו לב כל התגובות לכתבה אבל כולם לא מרוצים ואני מזדהה איתם מניסיון חחחח הצחקת אותי ללקיות ראיה לעזור?!?! שקודם צידיו את כל העובדים בישיבה על משמעת והבנות האחר ולא צועקים על קונים!!!!!!!
    סגור
  • 15.
    שתי מילים
    מיקי 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אפשר לסכם את הכתבה בשתי מילים "כל הכבוד ".
    סגור
  • 14.
    אנשי צוות ערסים תת רמה מגעיל להיכנס לחנות
    אילנית 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מעדיפה לקנות בגמה דיל יותר נוח וצוות יותר מנומס ומכבד
    סגור
  • 13.
    באמת כל הכבוד ומה עם אתר נורמלי להזמנות און ליין? (ל"ת)
    אתי 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • אתר אונליין
    Spider64 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בדיוק מה שאני שאלתי גם.
    סגור
  • 12.
    במקס בראשון לציון רחוב הלחי- השומר התייחס לא יפה.
    מ. 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בתקופת ההרצה הוא ביקש מכולם לעלות במדרגות הנעות. היא ביקשה להיכנס בכניסה הראשית ללא מדרגות. אמר לה : אם את נכה , למה את באה לפה?
    סגור
  • 11.
    אך המוצרים של מקס סטוק הם תת רמה.
    צריך לאמר ביושר 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אז למה במקס סטוק חושבים שהפ מביאים את הבשורה?!
    סגור
  • 10.
    כל הכבוד
    איתי 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחלה עידן והצוות
    סגור
  • 9.
    למה אין אתר אונליין לקניות לאנשים שקשה לצאת מהבית (ל"ת)
    מור 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 8.
    די עם כל הקניות זבל והדברים המיותרים,,, מספיק (ל"ת)
    ירון,, 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • 7.
    הבעסה שהעובדים שם ערסים בלי תודעת שירות, בתא' (ל"ת)
    ממממרמוררק 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • צוות דוחה
    אילנית 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צודק במאה אחוז
    סגור
  • והסחורה שלהם היא פח.
    דנה 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ממש ג'יפה.
    סגור
  • תוצרת סין (ל"ת)
    אדי 09/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    לפני המיסים 80 קערות חד פעמי עלו 10ש"ח. עכשיו 30 קערות
    אסי 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    9 0
    עולות 10 ש"ח. התייקרות מטורפת הרבה מעבר לאחוז המיסים.
    סגור
  • 5.
    פעם ראיתי שם קופאית צורחת
    א 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    4 7
    על לקויית ראיה.
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד לכם תבורכו (ל"ת)
    דליה 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 3.
    להוריד את הכבע
    אנואר 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כל הכבוד
    סגור
  • 2.
    שפות נוספות
    דוד ש 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    7 2
    מאד רצוי להוסיף את השפות, צרפתית אמהרית ורוסית. עם מאות ואלפי קונים השולטים בשפות אלו יאפשר יותר נגישות וכוח הקנייה יגדל. לתשומת לבכם.
    סגור
  • 1.
    קודם תטפלו מננלי סניפים ומנהלי המשמרות
    מומי 06/2022/06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    לא להכנס עם שקיות ולא רוצים להחזיר מוצרים
    סגור
  • ממש ככה
    חני 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    7 0
    העובדים חייבים משמעת כל עובד או עובדת חושבת ומתנהגת כאילו החנות שלה ביחס מאוד משפיל לקונים
    סגור
  • צוות דוחה
    אילנית 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מקובל צריך להחליף את כל הצוות במיוחד את ההנהלה
    סגור