כסף וצרכנות
מקס סטוק בבשורה לעשרות אלפי ישראלים: זה המהפך בסניפים
הרשת הצטרפה למהפכת ההנגשה באמצעות אפליקציית RightHear, המאפשרת הכוונה קולית, בשלוש שפות, ומשנה את חוויות הקניה, תוך מתן עצמאות, כבוד ושוויון לכל קהל לקוחותיה
רשת MAX STOCK הנגישה את סניפיה ללקוחותיה עם עיוורון או לקויות ראיה באמצעות אפליקציית RightHear, המאפשרת הכוונה קולית בתוך המתחם והיערכות בכל סניף לנציג שיסייע. עלות ההשקעה מוערכת בעשרות אלפי שקלים.
אחד מכל 40 אנשים הוא אדם עם לקויות ראיה או עיוורון. בישראל חיים כיום כ-25 אלף עיוורים ו-150 אלף איש עם לקויות ראיה בדרגות שונות. היום (שני) חל יום הבליינד דיי בישראל, שמטרתו לעורר הזדהות והעלאת מודעות לאנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל. רגע לפני יום זה, 33 סניפיה של MAX STOCK (למעט סניפי MAX20) מרושתים באפליקציית ההתמצאות המאפשרת עצמאות ושוויון.
רשת MAX STOCK שדוגלת בשוויון והכרה בצרכי האחר, ואשר בין שורותיה ובכל אחד מסניפיה ישנם עובדים עם צרכים מיוחדים, הצטרפה למהפכת ההנגשה באמצעות אפליקציית RightHear, המאפשרת הכוונה קולית, בשלוש שפות, ומשנה את חוויות הקניה, תוך מתן עצמאות, כבוד ושוויון לכל קהל לקוחותיה. בנוסף, בכל סניף ישנו נציג אחראי שעונה לקריאות המגיעות מהאפליקציה ומגיע לסייע ולתת שירות ללקוחות עם עיוורון או לקות ראיה שזקוקים לו.
עלות ההשקעה בהטמעת האפליקציה בסניפי MAX STOCK מוערכת בעשרות אלפי שקלים. אפליקציית RightHear הינה ממשק הניהול המתקדם בעולם שפיתחו יזמים ישראלים המאפשרת עצמאות לכל אדם, בכל יום מחדש. הממשק מאפשר לעדכן את התוכן שמושמע למשתמש ולהתמצא במרחבי החנות באופן עצמאי.
<
עוד ב-
השימוש באפליקציה קל ואינטואיטיבי: כך שהמבקר מסתובב בחנות בעזרת האפליקציה המופעלת בטלפון הנייד. האפליקציה משמיעה למשתמש מידע לגבי המיקום הנוכחי בו המשתמש נמצא ומה נמצא מסביב, 360 מעלות.
הכוונה נעשית על ידי ממשק קולי בשלוש שפות, עברית, אנגלית וערבית, וכמו כם קיימת אופציה של קריאה לעזרה.
אורי מקס, מנכ"ל ובעלים רשת MAX STOCK: "מיום הקמת הסניף הראשון של מקס סטוק היה לנו חשוב לשלב את האנשים עם הצרכים המיוחדים בחברה, בתפקידים רבים ומגוונים לרבות הנגשת הסניפים. לפיכך אני שמח לרשת את סניפי MAX STOCK בחיישנים של RightHear, אין לי ספק שיתן מענה הולם ללקוחותינו עם עיוורון או לקות ראיה".
עידן מאיר, מנכ"ל ומייסד שותף RightHear: "כיום יותר ויותר חברות קמעוניות מבינות, שבדומה להנגשת אתר האינטרנט שלהן, גם הנגשת החנויות הפיסיות תורמת לשיפור חווית הלקוח, חיזוק המותג ובסופו של דבר להגדלת שורת הרווח".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(44):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
33.בשורה לחשבון הבנק שלהם (ל"ת)מומי 09/2023/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
32.שיתחילו להדגיש לנכים ועגלת תינוקישראלית 05/2023/05הגב לתגובה זו1 0לא מגיעה כי אין לי איך להגיע עם התינוק בעגלהסגור
-
31.שיתחילו להנגיש גם לאנשים בלי מוגבלותל 03/2023/18הגב לתגובה זו3 0אי אפשר לזוז בחנות הזו בכלל, בכל מקום העובדים מפרקים ארגזים, מסדרים... יש קופסאות וסולמות בכל חור. אפשר להשתגע. שיסדרו את החנות לפני ואחרי הפתיחה, לא כשהקונים מנסים לעבור בין המדפים, ממש קשה לקנות שם למרות שזו חנות ענקית.סגור
-
30.כל הכבוד! (ל"ת)מ 03/2023/04הגב לתגובה זו2 0סגור
-
29.כבוד ענק. כל הכבוד!!! (ל"ת)גאיה 01/2023/01הגב לתגובה זו3 0סגור
- טען עוד
-
28.ישר כוח (ל"ת)נינו 12/2022/26הגב לתגובה זו3 0סגור
-
27.בנתיבות כל שבוע משנים מיקומיםאני 11/2022/08הגב לתגובה זו2 0לא נעים לקנות שם, המנהלים כאילו יוצרים מלא עבודה לעובדים בכאילו החנות דינמית. מתרגלים שמוצרים נמצאים במקום מסויים ושוב צריך לחפש לאן הועברו מעצבן ולכן קונה במקום אחר.סגור
-
26.רשת חרה (ל"ת)גבר 06/2022/30הגב לתגובה זו4 2סגור
-
25.כל הכבוד (ל"ת)אסנת 06/2022/08הגב לתגובה זו4 2סגור
-
24.כל הכבוד!שועלה 06/2022/07הגב לתגובה זו4 2סחטיין עליכם!סגור
-
23.מעלים את המחיר לכולם בשביל 0.0001%אריה 06/2022/07הגב לתגובה זו7 0הרי זה לא בחינם, זה עולה הון להחזיק ולתפעל הנגשה טובה ... וזה לא יוצא להם מהכיס... זה יוצא לנו מהכיס כשזה מגולם במחיר... קומוניזם קלאסי...סגור
-
22.אתר אונלייןSpider64 06/2022/07הגב לתגובה זו4 0לא הגיע הזמן לאתר אונליין ולמשלוחים?סגור
-
21.רשת מדהימה הן מבחינת מוצריה והן מבחינת התנהלותה.מאיר 06/2022/07הגב לתגובה זו1 5כנכה , כמה אושר אני חש כאשר אני רואה את מגוון עובדיה. יישר כחסגור
-
20.מקסים אבל הם בעצמם לא יודעים איפה כל דבר (ל"ת)עינב 06/2022/07הגב לתגובה זו14 1סגור
-
מצוייןאני 06/2022/07הגב לתגובה זו3 0אולי עכשיו עובדי הסניפים יוכלו להיעזר באפליקציה כדי לעזור ללקוחות למצוא את מה שהם צריכים...סגור
-
19.שאפו (ל"ת)אזרח 06/2022/07הגב לתגובה זו3 2סגור
-
18.אין להם טלפונים לשירות לקוחותישראלי 06/2022/07הגב לתגובה זו4 4קניתי קופסאות פלסטיק שהיה כתוב עליהם 4.90 בקופה חייבו אותי על 5.90 כפול 10 יחידות, משמע עקצו ב10 שח .ניסיתי להשיג את שירות הלקוחות אבל אין דבר כזה.שלחתי הודעה ובכלל לא התייחסוסגור
-
שירות לקוחותאפרת 07/2022/18הגב לתגובה זו4 0מסכימה! זה ממש מחדל שאין להם מענה טלפוני כלל!!! אי אפשר להשיג אותם בשום סניףסגור
-
17.יפה. מקווה שזה מתאים גם ללהט"ב (ל"ת)שם 06/2022/07הגב לתגובה זו3 4סגור
-
ללעטבים חנות צורת תחתניקולאי 06/2022/08הגב לתגובה זו3 1ככה כולם יוכלו להכנס לתחתסגור
-
אינטליגנציה, זו מילה שאתה מכיר ? זה באיזור הראש (ל"ת)קוראת 02/2023/06הגב לתגובה זו0 0סגור
-
למוגבלות הזו אין פתרון... (ל"ת)אריה 06/2022/07הגב לתגובה זו3 0סגור
-
16.ממש ככהחני 06/2022/07הגב לתגובה זו3 3ממש אנרגיות שליליות שימו לב כל התגובות לכתבה אבל כולם לא מרוצים ואני מזדהה איתם מניסיון חחחח הצחקת אותי ללקיות ראיה לעזור?!?! שקודם צידיו את כל העובדים בישיבה על משמעת והבנות האחר ולא צועקים על קונים!!!!!!!סגור
-
15.שתי מיליםמיקי 06/2022/07הגב לתגובה זו4 0אפשר לסכם את הכתבה בשתי מילים "כל הכבוד ".סגור
-
14.אנשי צוות ערסים תת רמה מגעיל להיכנס לחנותאילנית 06/2022/07הגב לתגובה זו6 2מעדיפה לקנות בגמה דיל יותר נוח וצוות יותר מנומס ומכבדסגור
-
13.באמת כל הכבוד ומה עם אתר נורמלי להזמנות און ליין? (ל"ת)אתי 06/2022/07הגב לתגובה זו4 1סגור
-
אתר אונלייןSpider64 06/2022/07הגב לתגובה זו3 0בדיוק מה שאני שאלתי גם.סגור
-
12.במקס בראשון לציון רחוב הלחי- השומר התייחס לא יפה.מ. 06/2022/07הגב לתגובה זו3 2בתקופת ההרצה הוא ביקש מכולם לעלות במדרגות הנעות. היא ביקשה להיכנס בכניסה הראשית ללא מדרגות. אמר לה : אם את נכה , למה את באה לפה?סגור
-
11.אך המוצרים של מקס סטוק הם תת רמה.צריך לאמר ביושר 06/2022/07הגב לתגובה זו4 2אז למה במקס סטוק חושבים שהפ מביאים את הבשורה?!סגור
-
10.כל הכבודאיתי 06/2022/06הגב לתגובה זו3 0אחלה עידן והצוותסגור
-
9.למה אין אתר אונליין לקניות לאנשים שקשה לצאת מהבית (ל"ת)מור 06/2022/06הגב לתגובה זו9 0סגור
-
8.די עם כל הקניות זבל והדברים המיותרים,,, מספיק (ל"ת)ירון,, 06/2022/06הגב לתגובה זו10 0סגור
-
7.הבעסה שהעובדים שם ערסים בלי תודעת שירות, בתא' (ל"ת)ממממרמוררק 06/2022/06הגב לתגובה זו5 4סגור
-
צוות דוחהאילנית 06/2022/07הגב לתגובה זו4 0צודק במאה אחוזסגור
-
והסחורה שלהם היא פח.דנה 06/2022/07הגב לתגובה זו6 0ממש ג'יפה.סגור
-
תוצרת סין (ל"ת)אדי 09/2022/05הגב לתגובה זו1 0סגור
-
6.לפני המיסים 80 קערות חד פעמי עלו 10ש"ח. עכשיו 30 קערותאסי 06/2022/06הגב לתגובה זו9 0עולות 10 ש"ח. התייקרות מטורפת הרבה מעבר לאחוז המיסים.סגור
-
5.פעם ראיתי שם קופאית צורחתא 06/2022/06הגב לתגובה זו4 7על לקויית ראיה.סגור
-
4.כל הכבוד לכם תבורכו (ל"ת)דליה 06/2022/06הגב לתגובה זו5 1סגור
-
3.להוריד את הכבעאנואר 06/2022/06הגב לתגובה זו13 1כל הכבודסגור
-
2.שפות נוספותדוד ש 06/2022/06הגב לתגובה זו7 2מאד רצוי להוסיף את השפות, צרפתית אמהרית ורוסית. עם מאות ואלפי קונים השולטים בשפות אלו יאפשר יותר נגישות וכוח הקנייה יגדל. לתשומת לבכם.סגור
-
1.קודם תטפלו מננלי סניפים ומנהלי המשמרותמומי 06/2022/06הגב לתגובה זו5 0לא להכנס עם שקיות ולא רוצים להחזיר מוצריםסגור
-
ממש ככהחני 06/2022/07הגב לתגובה זו7 0העובדים חייבים משמעת כל עובד או עובדת חושבת ומתנהגת כאילו החנות שלה ביחס מאוד משפיל לקוניםסגור
-
צוות דוחהאילנית 06/2022/07הגב לתגובה זו3 0מקובל צריך להחליף את כל הצוות במיוחד את ההנהלהסגור