כסף וצרכנות

עושק המוניות: המחיר ההזוי ששילמו התיירים על נסיעה קצרצרה

זוג משוודיה עשה נסיעה קצרה במונית מתחנת הרכבת למלון שבו הם לנו נאלצו לשלם מחיר מופקע על הנסיעה שערכה בסך הכל 10 דקות: "מתביישים שהאיש הזה חלק מאיתנו"
מערכת ice |  2
עוקץ המוניות (צילום פלאש 90/ נתי שוחט, Magma Images)
זוג תיירים משוודיה הגיעו לישראל על מנת לחגוג את החתונה של בנם עם ישראלית, במהלך השהות שלהם הם עלו על מונית ואת הנסיעה שערכה בסך הכל 10 דקות, הם לא הולכים לשכוח, בעיקר בגלל המחיר ששילמו. 
לפי הדיווח של העיתונאית רעות עוזיאל באתר מאקו, התיירים, הוריו של בן זוגה של קורל איפרגן שמתחתנת היום (שלישי) עם יוליוס, אותו הכירה לפני כחמש שנים באפליקציית ההיכרויות "טינדר".
בני הזוג היו בקשר בסקייפ ואז יוליוס חזר לישראל, אחרי קשר מרחוק של 4 וחצי שנים, השתיים נישאו בחתונה אזרחית שהתקיימה בשוודיה ביולי שעבר, איפרגן ציפתה למסיבה הגדולה בישראל ואחרי שלוש דחיות, הוריו של יוליוס, סוף סוף הצליחו להגיע לארץ לאחר הקורונה. 

זוג התיירים נחת בנתב"ג, לקחו שאטל משדה התעופה לתל אביב שם ירדו בתחנת הרכבת הסמוכה לקניון עזריאלי, "השלום". לדברי הכלה, ברכבת הכירו תייר נוסף מארצות הברית שאפשר להם לעלות על מונית לפניו כשהיעד של השניים נמצא ברחוב אלנבי בתל אביב. אותו תייר שהכירו החליף כמה מילים עם הנהג והנסיעה יצאה לכיוון המלון.
אותה הנסיעה שלקחה כ-10 דקות בלבד עלתה לזוג התיירים משוודיה סכום הזוי של 600 שקל. השניים סיפרו כי אין להם מזומן אלא רק אשראי, הנהג לא הסתפק ועצר להם בכספומט כשהוא דורש מהם למשוך. איפרגן אמרה למאקו: "אני נגעלת. מתביישת שהאיש הזה חלק מאיתנו. לא יודעת מאיפה להתחיל ואיך אפשר לאתר את הנוכל הזה. אני בהחלט רוצה למצוא את הנהג אבל בכל זאת אני מתחתנת".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדיין קיימות מוניות בימינו? (ל"ת)
    אל מבחוח 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ועמך כולם תחמנים
    יודע צדיק 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעולם יירשו גהינם
    סגור