כסף וצרכנות

האם כניסת Google Pay הגבירה את השימוש בארנקים דיגיטליים?

על פי נתוני שב"א, ההוצאות בעסקאות באמצעות ארנקים דיגיטליים זינקו בדצמבר ב-42.4% והסתכמו ב-592.49 מיליון שקל לעומת 416.08 מיליון שקל בנובמבר
כפיר אדר | 
אשראי (צילום freepik)
מנתוני חברת שב"א (שירותי בנק אוטומטיים), המנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי בישראל, עולה כי כניסת הארנק הדיגיטלי Google Pay בתחילת חודש דצמבר הובילה לזינוק בסכומי ההוצאות בכרטיסי אשראי בעסקאות באמצעות ארנקים דיגיטליים. 
ההוצאות בדצמבר דרך ארנקים דיגיטליים עמדו על סכום כולל של 592.49 מיליון שקל, מדובר על עליה של 42.4% לעומת הנתון בחודש נובמבר שעמד על 416.08 מיליון שקל.

כמו כן, מאז כניסת Apple Pay במאי 2021 נרשם גידול של פי 33 בהוצאות של הציבור הישראלי דרך ארנקים דיגיטליים שעד אז עשה שימוש מינימלי בארנקים אלו ועדיין השתמש באמצעים מוחשיים לתשלום.
לצד הנתונים האלה, דווח כי 62.7% מההוצאות בכרטיסי אשראי בדצמבר בוצעו באמצעות מערכת ה-EMV בעסקאות חכמות עם הקשת קוד, Contactless וארנקים דיגיטליים מסוג זה
מנכ"ל שב"א איתן לב טוב מסר לאור הנתונים: "כניסת Google Pay הגדילה את השימוש בארנקים הדיגיטליים", ההערכה היא שבחודש ינואר הסכומים יגדלו בהתאמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה