כסף וצרכנות

עצי אשוח, קישוטים ולק ג'ל: הישראלים חוגגים בקניות ברשת לקראת סוף השנה האזרחית

לקראת חגיגות הכריסמס eBay מפרסמת מה הלהיטים המובילים בקניות הישראלים לקראת החג והשנה האזרחית החדשה. הקטגוריות הצומחות ביותר: סטיקרים, אביזרים ליצירת אלבומי תמונות וקישוטים
שרון טל | 
חג המולד והשנה האזרחית החדשה (צילום freepik)
ישראל הולכת לסגר שלישי החל מיום ראשון, והישראלים שוב ייסגרו בבתיהם ואת סוף השנה האזרחית כנראה שיצטרכו לחגוג עם המשפחה הגרעינית. כשכל המשק הולך להיסגר, הישראלים פונים לקניות ברשת, מאחר והאפשרות לשוטט בשווקי הכריסמס הולכת להיעלם.
מנתוני אתר eBay עולה כי ב-2020 חל גידול משמעותי במכירות של מוצרים מקטגוריות מסוימות. במקום הראשון, המדבקות והסטיקרים לקישוט הבית והקירות, תחום שרשם צמיחה של 130%. התחום הבא גם הוא קשור לבית ולמשפחה – הישראלים רכשו יותר אביזרים ליצירת אלבומי תמונות, גידול של 107% ב-2020 לעומת 2019. במקום השלישי, עגילים שחוו גידול בהזמנות של 56.5%, ביגוד והנעלה עם גידול של 37.3%, וקישוטים עונתיים לכריסמס ולשנה החדשה עם גידול של 30%. בכל זאת, אין מסיבות כריסמס ענקיות, אך עורכים כאלה קטנות ומקושטות בביתנו הקט.
עוד עולה מהנתונים כי חמש הקטגוריות הפופולריות ביותר לכריסמס ולחגיגות השנה האזרחית בקרב הישראלים הינן: קישוטי תליה לעץ חג המולד; שרשראות אור לעץ חג המולד; מחרוזות נורות קטנות (Fairy Lights); עצי חג המולד; מוצרים לטיפוח ציפורניים.
איליה קרטוב מנכ"ל eBay לשווקים המתפתחים: "על אף ההגבלות הכרוכות בתקופה מאתגרת זו, הצורך האנושי לחגוג את ולקבל את השנה האזרחית החדשה קיים ואף מקבל משנה תוקף. באופן מסורתי eBay אטרקטיבית עבור הלקוחות הישראלים לצורך רכישת פריטים חגיגיים כאשר השנה השוק המקוון הפך להיות נוח ורלוונטי אפילו עוד יותר. בין הפריטים המייצגים את החגים ניתן לראות עלייה בקטגוריות המזוהות יותר עם קישוט וטיפוח פנים הבית , בילוי משפחתי משותף ויצירת חוויות משפחתיות ייחודיות בחג".
ברור כי שנת הקורונה הבאה עלינו לרעה שינתה גם את הרגלי הצריכה של הישראלים, שנאלצים לפנות לקניות ברשת לעומת חוויות הקניות הפיזית. יש בכך תמורות רבות לשיפור אפשרויות הצריכה של ישראלים שבעבר נמנעו מלקנות ברשת מחשש להונאות, כך שהקורונה גם נתנה רוח גבית לקניות ברשת, מגמה חיובית שתתחזק גם בשנים הבאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה