כסף וצרכנות

רשת הסופרמרקטים בבשורה ללקוחות: משלוח ב-WOLT, המחירים יזנקו ב-21%

רשת am:pm ביצעה מהלך אסטרטגי משמעותי עם סגירת פלטפורמת המשלוחים העצמאית שלה והעברת כל פעילות המשלוחים לאפליקציית וולט. המהלך, שהפתיע רבים מלקוחות הרשת, מלווה בהתייקרות משמעותית
מערכת ice | 
רשת AM:PM השיקה אפליקציית דייטינג (צילום freepik, פלאש 90/ אדם שולדמן, מסך קמפיין AM:PM)
שינוי דרמטי בשוק המשלוחים הקמעונאי: רשת am:pm, מהשחקניות המובילות בתחום המכולות העירוניות, ביצעה מהלך אסטרטגי משמעותי עם סגירת פלטפורמת המשלוחים העצמאית שלה והעברת כל פעילות המשלוחים לאפליקציית וולט. המהלך, שהפתיע רבים מלקוחות הרשת, מלווה בהתייקרות משמעותית של עד 21% במחירי המוצרים - תופעה שמעוררת שאלות נוקבות לגבי העלות האמיתית של נוחות הצרכן בעידן הדיגיטלי.
על פי הפרסום ב-YNET, המעבר המלא לוולט מסמן שינוי מהותי באסטרטגיית ההפצה של הרשת, שעד כה הפעילה בהצלחה מערך משלוחים עצמאי דרך אתר ואפליקציה משלה. ההחלטה משקפת מגמה רחבה יותר בשוק הקמעונאות המקוון, שבה רשתות מסורתיות מעדיפות להתמקד בליבת העסק שלהן ולהעביר את שירותי המשלוחים לחברות המתמחות בתחום, למרות העלויות הנוספות שמגולגלות לפתחו של הצרכן.
ההשלכות של המהלך מעלות דיון מורכב על עתיד המסחר הקמעונאי בישראל: מצד אחד, הריכוזיות הגוברת בשוק המשלוחים והתלות בפלטפורמות חיצוניות עלולה להוביל להתייקרויות נוספות ולפגיעה בתחרות. מצד שני, האחדת שירותי המשלוחים תחת פלטפורמה מתקדמת אחת עשויה לשפר את חווית המשתמש ולייעל את מערך ההפצה. השאלה המרכזית שנותרת פתוחה היא האם הצרכן הישראלי מוכן לשלם את המחיר הגבוה יותר תמורת הנוחות המובטחת.
כזכור רק לאחרונה, אגב, לאחרונה הכריזה חברת Wolt  כי היא משדרגת את היקף השירות שלה לצרכנים. בהודעה הרשמית שפרסמה, ציינה Wolt כי היא מאחדת את פעילותה בערי תל אביב והרצליה כך שהלקוחות יוכלו להזמין מבתי עסק בערים נוספות. לפני כשבועיים נודע כי אפליקציית המשלוחים הפופולרית שואפת לקדם מהלך מעניין נוסף. 
כמו כן, לאחרונה הכריזה חברת Wolt  כי היא משדרגת את היקף השירות שלה לצרכנים. בהודעה הרשמית שפרסמה, ציינה Wolt כי היא מאחדת את פעילותה בערי תל אביב והרצליה כך שהלקוחות יוכלו להזמין מבתי עסק בערים נוספות.
על פי הפרסום של אתר "ynet", אפליקציית המשלוחים הפופולרית, תחל להעניק שירות רחב גם עבור תושבי עוטף עזה. עד סוף הקיץ, החברה שואפת להשיק את פעילותה בשדרות, נתיבות ובכ-30 יישובים וקיבוצים נוספים הממוקמים בצפון הנגב ובנגב המערבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה