כסף וצרכנות
חודש הקניות מאחורינו: מה הישראלים רכשו הכי הרבה בבלאק פריידי 2024?
במהלך בלאק פריידי 2024 נרשמו עליות בהיקפי העסקאות ובסך ההוצאות. במקביל, הושם דגש על הגברת המאבק בניסיונות הונאה ברשת
חודש הקניות מאחורינו ונתוני הקניות נחשפים. נתוני ויזה העולמים, חושפים את מגמת הצריכה של הצרכן הישראלי במהלך הבלאק פריידי 2024. השנה, נרשמה עלייה של 24.6% בהיקף העסקאות בהשוואה לבלאק פריידי 2023, וזאת כאשר לאורך כל סוף השבוע עלו ההוצאות ב-31.3% בהשוואה לשנה שעברה.
הרכישות הגדולות ביותר אותן ביצע הצרכן הישראלי היו בחנויות אלקטרוניקה, אשר היוו 58% מכלל ההוצאות ברשת ויזה. מדובר בגידול שמצביע על המשך המגמה של השקעה בטכנולוגיה ובמוצרים דיגיטליים.
למרות העלייה בהוצאות, לא כל הצדדים היו חיוביים. במהלך הבלאק פריידי השנה, Visa חסמה 980.6% יותר ניסיונות הונאה מאשר בשנה שעברה. מדובר בשמירה על הגנת הצרכן, במטרה להילחם בהונאות המתרחשות במיוחד בעונות קניות עמוסות כמו בלאק פריידי. כמות החשדות להונאה שנחסמו במהלך סוף השבוע עלתה ב-509.2%, מה שמעיד על הזדמנויות רבות לנוכלים בשוק הקניות המקוון.
גרי לסקי, מנכ"ל ויזה בישראל, התייחס למגמה ואמר: "בלאק פריידי הוא אירוע חשוב בלו"ז הקניות של הצרכנים בישראל, אך הוא גם תזכורת לכך שיש רמאים שמחפשים לנצל את הצרכנים. Visa ממשיכה להגן על כל עסקה, ללא קשר להיקף הרכישה, ומסייעת לצרכנים לבצע את הקניות בביטחון".
עוד ב-
הנתונים מראים שצרכנים ישראלים מגלים אחריות בעת קניות ובמקביל, גם חברות כמו Visa משקיעות בטכנולוגיות המאפשרות לצמצם את ההונאות ולהגן על הצרכנים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה