כסף וצרכנות

חודש הקניות הגדול כמעט נגמר: מה קנו הישראלים בנובמבר?

חודש הקניות עומד להסתיים, בחודש זה הישראלים ניצלו את החודש המיוחד לרכישות טכנולוגיות, מכשירים חכמים ופתרונות לבית. חנויות אונליין ורשתות שיווק הציעו הנחות גדולות, והצרכנים לא פספסו את ההזדמנויות. זה מה שהישראלים קנו הכי הרבה

ענת סימן טוב | 
נובמבר חודש הקניות הגדול (צילום shutterstock)
חודש הקניות עומד להגיע לסיומו, והישראלים ניצלו את חודש הקניות הגדול לרכישות בולטות בתחומים טכנולוגיים וביתיים. עם עליית המע"מ באופק, רבים פנו לרכוש טלפונים חכמים, טלוויזיות חכמות, שואבי אבק ועוד, תוך כדי חיפוש אחרי מבצעים אטרקטיביים פי הנתונים של אתר זאפ.
בקטגוריית הטלפונים החכמים נרשמה עלייה של 12% ברכישות לעומת נובמבר בשנים קודמות. המוצר המבוקש ביותר היה ה-Apple iPhone 16 Pro, שהיווה 49% מתוך סך הרכישות בקטגוריה, ואחריו ה-Apple iPhone 16 Pro Max עם 29% ו-Apple iPhone 15 Pro עם 25%. הישראלים בחרו בעיקר בטלפונים מהדור החדש, שהציעו חידושים מרשימים בתחום המצלמה, המעבד והביצועים הכלליים.
בנוסף, קטגוריית הטלוויזיות החכמות חוותה עלייה מרשימה, עם 52% מסך הרכישות בנובמבר 2024, זאת לעומת 25% בשנים קודמות. החידושים בטכנולוגיית ה-OLED, 4K, ו-8K, כמו גם הגידול בשימוש בטלוויזיות חכמות, גרמו לצרכנים לחפש פתרונות צפייה מתקדמים.
שואבי האבק נשארו אחת הקטגוריות הפופולריות ביותר, עם 43% מסך הרכישות, עלייה ניכרת לעומת 30% בשנים קודמות. החידושים בתחום, כמו שואבי אבק רובוטיים בעלי יכולת חיבור לאפליקציות, ממשיכים למשוך את תשומת הלב של הישראלים.

גם האוזניות זכו לעלייה בביקוש, עם 21% מסך הרכישות, לעומת 15% בשנים קודמות. קטגוריה חדשה יחסית שבולטת השנה היא המקררים החכמים, שהפכו למוצר מבוקש עם 8% מסך הרכישות, מה שמעיד על עניין גובר במכשירים חכמים לבית.
כחלק ממסיבת הקניות של נובמבר, zap מציעה עד סיום החודש שורת מבצעים והגרלות אטרקטיביות, שכוללות הנחות מטורפות על מוצרים פופולריים ו"מכירות לזמן מוגבל" במהלך השבוע האחרון של החודש ועד ליום הבלאק פריידי. בנוסף, באתר יתקיים מבצע "חפש את הקופון", בו יוכלו הגולשים למצוא קופונים מוסתרים ולהתפנק במבצעים מיוחדים.
המרחב של zap, שהחל כאתר השוואת מחירים, הפך למרקטפלייס המאפשר לצרכנים לרכוש ישירות את המוצרים במחירים משתלמים, תוך תמיכה בעסקים קטנים ובינוניים. מודל זה מציע יתרונות גם לצרכנים, שמקבלים שירות לקוחות ומערך תפעולי מקצועי, וגם לעסקים, שמקבלים חשיפה רחבה תחת מותג מוכר.
לסיכום, חודש נובמבר היה חודש של רכישות טכנולוגיות גדולות וטרנדים חכמים, ועם סיום חודש הקניות וההזדמנויות שנותרו, יש לישראלים הזדמנות לנצל את המבצעים האחרונים לפני עליית המחירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה