כסף וצרכנות

החברה המרכזית חוטפת מכה: אלה המשקאות שלא תמכור יותר בישראל

החברה המרכזית למשקאות, איבדה את הזיכיון שלה לייבוא ושיווק של מותגי היוקרה של התאגיד הצרפתי Mo?t Hennessy, זאת 4 שנים אחרי שזכתה בתקציב לייבוא ומכירת המותג בישראל. מי צפוי לקבל את הזיכיון בישראל במקומה?
מערכת ice |  1
ניר לוינגר, מנכ"ל החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (צילום אורי אורן)
החברה המרכזית למשקאות, בעלת המותג בישראל קוקה קולה ישראל, חטפה מכה קשה אחרי שאיבדה את הזיכיון שלה לייבוא ושיווק של מותגי היוקרה של התאגיד הצרפתי Moët Hennessy, זאת 4 שנים אחרי שזכתה בתקציב לייבוא ומכירת המותג בישראל.
על פי הפרסום היום (שני) ב"דה מרקר", הזיכיון למותג היוקרה צפוי לעבור ל"גלובל ווין אנד ספיריט" של משפחת פאליק. מקוקה קולה ישראל נמסר בתגובה ל"דה מרקר" כי: "ההסכם מול חברת LVMH מסתיים ב–30 באפריל 2025. הוחלט לא לחדש את ההסכם, ואנו פועלים למציאת הזדמנויות המתאימות יותר לשוק הישראלי".
בין המשקאות האלכוהוליים אותם תפסיק למכור קוקה קולה בישראל נמצאים מותגי יוקרה מוכרים כמו: השמפניות של Moët & Chandon, דום פריניון, וו קליקו, וודקה בלוודר, ויסקי גלנמורנג'י, ארדבג וכמובן מוצר הדגל של מותג היוקרה - קוניאק הנסי.
כזכור, רק לאחרונה נודע כי על עוד מכה קשה אותה ספגה החברה המרכזית למשקאות בישראל, במסגרתה רשמה הפסד משמעותי במאבק מול רשות המיסים, ותאלץ לשלם לה מאות מיליוני שקלים. מדובר בשומות מס שרשות המיסים הוציאה לחברה המרכזית למשקאות בעקבות חיוב החברה במס עבור תמלוגים ששילמה בגין שימוש בזכויות הקניין הרוחני של ענקית המשקאות העולמית קוקה קולה. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל עוד שמוקריק לא עוצר את קולה
    מירי רקב 11/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר שמוקריק מנע מס על משקאות סופר ממותקים מה שהיה עוזר לילדים. אבל מה איכפת לו?!
    סגור