כסף וצרכנות
הנתונים נחשפים: המידע מאחורי שופינג IL שהחל הבוקר
הבוקר החל יומיים של מכירות מעמיקות ברחבי הרשת תחת מבצע שופינג IL מאת גוגל. הקניות החלו הבוקר ויסתיימו מחר בחצות. שופינג IL החל ב-2014 ומשווק כ-3000 עסקים ישראלים
אירוע הקניות המקוונות הגדול בישראל, מציע 48 שעות של הטבות ומבצעים מיוחדים . שופינג IL נוצר 2014, והפך לשם נרדף לחוויית קניות ייחודית של פעם בשנה, שחוגגת ומקדמת את המסחר המקוון בישראל, מאפשרת לאלפי עסקים קטנים להגדיל את קהל הלקוחות והיקף המכירות שלהם ולישראלים רבים, ליהנות מהנחות בלעדיות על המוצרים האהובים עליהם. השנה צפויים להשתתף ב-ShoppingIL כ-3,000 עסקים מקומיים, ולמעלה מחצי מיליון צרכנים ישראלים.
אסף בן דב – סמנכ"ל שיווק ומכירות מלונות אפריקה ישראל בעלת מותגי המלונות וורט, פולי, קראון פלזה ואינדיגו מספר כי שופינג IL תמיד תופס מקום מרכזי ברכישות בחודש נובמבר. "אנחנו חווים בחודש הזה עלייה בכל המלונות. השנה יותר מתמיד, אנחנו מאמינים כי נראה את האחווה והתמיכה בכחול-לבן בעת מלחמה, לצד העובדה כי השמיים הסגורים לא מאפשרים את החופשות הרגילות לחו"ל ומחירי הטיסות הנוכחיים גבוהים מהרגיל."
בן גב מספר כי בתקופה זו הם חווים עלייה של כ-20% בגולשים באתר. "שנה זו אינה דומה לאף שנה קודמת בקמפיין. אנו סבורים ובטוחים כי דווקא בעת הזו נראה יותר רכישות ממבצעים שונים אחרים. "
בן גב מספר כי בתקופה זו הם חווים עלייה של כ-20% בגולשים באתר. "שנה זו אינה דומה לאף שנה קודמת בקמפיין. אנו סבורים ובטוחים כי דווקא בעת הזו נראה יותר רכישות ממבצעים שונים אחרים. "
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה