כסף וצרכנות

זארה מאכזבת את הלקוחות בישראל: "תמחור מוגזם, הג'ינס לא שרד"

לקוחות טוענים: "זארה ישראל עושקת את הציבור הישראלי, מצד אחד עם תמחור מוגזם – ומצד שני עם פריטים באיכות שלא מחזיקה. כבר פעמיים קרה לי שהג'ינס לא שרד עוד לפני שהגיע למכונת הכביסה". ברשת עונים: "מעת לעת ייתכנו התאמות קלות וסלקטיביות לפריטים מסוימים"
מערכת ice |  1
זארה (צילום Magma Images, shutterstock)
בעידן הקניות המקוונות, שבו הזמנת בגדים עד הבית היא עניין של לחיצת כפתור, צרכנים רבים בישראל עדיין מעדיפים לרכוש בגדים ברשתות אופנה מוכרות כמו זארה. אולם, מתברר כי מחיר יקר אינו מבטיח בהכרח איכות גבוהה, כפי שמעידים מספר לקוחות מאוכזבים.
על פי ישראל היום, סיפורה של עדי נירמן, בת 28 מתל אביב, ממחיש את הפער בין המותג היוקרתי לאיכות המוצר לכאורה. חולצת טי לבנה שרכשה בסניף זארה בפריז החלה "להתחורר" לאחר מספר כביסות בלבד. גם נעה צימר הוקר, בת 29 מרמת גן, חוותה אכזבה דומה כאשר מכנסיים ושמלה שרכשה נקרעו לאחר שתי לבישות בלבד.

למרות האכזבות, רבים ממשיכים לרכוש בזארה בשל אהבתם לסגנון הרשת. נעה צימר מסבירה: "כיום אני קונה בעיקר במחלקת הילדים, כי שם האיכות מרגישה לי טובה יותר". גם במחלקת הגברים נשמעות טענות דומות, כאשר י' בן ה-41 מתל אביב טוען כי הפסיק לקנות ג'ינסים בזארה לאחר חוויות רכישה לא מוצלחות חוזרות ונשנות.
תגובות החברה לתלונות הלקוחות מעוררות שאלות נוספות. במקרה אחד, לקוחה קיבלה זיכוי מיידי, אך נאלצה לרכוש מחדש את הפריט אם רצתה להחליפו. במקרה אחר, נטען כי הנזק נגרם "משימוש לא תקין", ללא הסבר נוסף. אחד הלקוחות לפחות טוען כי: "זארה ישראל עושקת את הציבור הישראלי, מצד אחד עם תמחור מוגזם – ומצד שני עם פריטים באיכות שלא מחזיקה. כבר פעמיים קרה לי שהג'ינס לא שרד עוד לפני שהגיע למכונת הכביסה".
מקבוצת זארה ישראל, זכיינית מותגי אינדיטקס, נמסר בתגובה לישראל היום: "אינדיטקס מציעה מוצרים מעוצבים ובאיכות גבוה, בטווח מחירים רחב. מעת לעת ייתכנו התאמות קלות וסלקטיביות לפריטים מסוימים, כל זאת על מנת לאפשר לכל קהל לקוחותינו להנות מקולקציה ייחודית, המתעדכנת בחנויות בישראל ובאתר פעמיים בשבוע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפסקתי לקנות שם מזמן. מחירים פיצוץ (ל"ת)
    דין 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור