כסף וצרכנות

נוי השדה או שוקיט: איזה סל פירות מחנות בוטיק משתלם יותר?

צרכנים רבים מפצלים את הקניות שלהם לסופר, קצבייה וירקן. בעקבות כך, בשנים האחרונות ירקניות הבוטיק תפסו תאוצה. Ice בדק ומצא, איזה רשת פירות וירקות בוטקי היא המשתלמת ביותר
ענת סימן טוב | 
סל הפירות והירקות הזול ביותר (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, shutterstock)
בתקופה האחרונה החלו הצרכנים לפצל את הקניות שלהם ולרכוש בשר בקצבייה ופירות וירקות בירקן. הרשתות שתופסות תאוצה בתחום הירקנות, הן ירקניות בוטיקיות ששולחות פירות וירקות טריים עד בית הלקוח. בנוסף, הן מציעות פירות וירקות ייחודים שלא תוכלו למצוא בסופר הקרוב כמו פירות אקזוטיים כמו קרמבולה, פירות יער וכדומה.
המחירים של הרשתות הללו בהתאם למוצרים, לטריות ולייחודיות של רשתות הירקנים הבוטיקים. השוונו בין שלוש רשתות בוטיקיות פופולאריות סל פירות של 9 מוצרים ובדקנו איזה רשת הכי זולה מבין שלושתם.
הרשתות שהשוונו הם נוי השדה, כרמלה ושוקיט. המוצרים שנבדקו היום הם: מלון, ענבים, אננס, תפוח עץ פינק ליידי, לימון, רימון, קיווי, מנגו וקרמבולה. הרשת שיצאה הכי זולה, היא נוי השדה עם סל של 308.70 שקלים ואילו הרשת היקרה יותר היא כרמלה עם סל של 326.51 שקלים.
השבוע סלי הפירות של נוי השדה ושוקיט, הוזל משמעותית משבוע שער. שכן סל הפירות של נוי השדה היה 334.50 שקלים ושוקיט 341 שקלים.
המחירים בין הרשתות די דומות, אבל ישנם מוצרים שיש ביניהם פערים ניכרים. למשל, הענבים בשלושת הרשתות היא בעלויות שונות בשלושת הרשתות. כך בכרמלה העלות הם 67.83 שקלים, בשוקיט הם 69.80 שקלים ואילו בנוי השדה הם עולים  45 שקלים.
המחירים יקרים יותר מרשתות אחרות, אך הרשתות מבטיחות טריות ופירות ייחודים שלא תמצאו בסופר או ירקן שכונתי. אז אם אתם מזמינים מהם, כדי שתבצעו השוואת מחירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה