כסף וצרכנות

אמזון תפסיד מיליוני דולרים? התקלה באתר שהכעיסה את הלקוחות

אמזון, החליטה לנצל את יום העבודה שנחגג בארה"ב וקנדה על מנת להרוויח הון והכריזה על ימי מכירות מיוחדים באתר שלה. תחילה הכל עבר חלק, אך תקלה טכנית באזור התשלום באתר שלה, מנעה מלקוחות רבים להשלים את הרכישה
מערכת ice | 
אמזון (צילום shutterstock)
בשנים האחרונות, נדמה שענקיות הקמעונאות רק מחפשות תירוצים על מנת להכריז על ימי מכירות מיוחדים שרק סייעו להם למשוך עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים. היום (שני), מציינים בארה"ב ובקנדה את יום העבודה, אשר מסמל את סופו של הקיץ.
ענקית הקמעונאות האמריקאית אמזון, החליטה לנצל את המאורע והכריזה על ימי מכירות מיוחדים לרגל החג. ביום שישי האחרון, התוכנית של אמזון להרוויח כסף מכל זה השתבשה לאחר שהתגלו תקלות טכניות באזור התשלום באתר שלה, מה שמנע מלקוחות רבים להשלים את רכישותיהם. הפרסומים ברשתות לא איחרו להגיע ולקוחות רבים פרסמו על כך ברשתות החברתיות.  
 
כדי להפעיל את האתר שלה, אמזון מסתמכת על תשתית מרכז הנתונים שלה. אבל חטיבת שירותי האינטרנט של אמזון של החברה לא דיווחה על בעיות טכניות כלשהן בזמן שתכונת התשלום לא פעלה. חברות רבות במשק מסתמכות על התשתיות של חטיבת הענן של אמזון (AWS), ועל כן במידה ואלו יושבתו שוב האירוע יוכל לגרום לתקלות נרחבות בשוק האמריקאי.
גם לאחר פתרון התקלה דובר אמזון סרב להגיב לפרסומים הללו. לאחר שהכניסה ברבעון השני של השנה 148 מיליארד דולר, באמזון התייחסו לסכנות התמונות בתקלות הטכניות במוצריה וטענה שאלו עלולות להוביל לפגיעה בתדמית שלה ולירידה במכירות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה