כסף וצרכנות

קניות לארוחת שישי: זו הרשת הזולה ביותר

כמדי שישי, ice משווה סל מזון לארוחת שישי ובודקת, איזה רשת מזון היא המשתלם ביותר, ואיזה שינוי חל בל המזון משבוע שעבר
ענת סימן טוב |  2
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
יום שישי אחרון לפני תחילת הלימודים. חגיגה ושמחה להורים ולילדים כאחד. בארוחת שישי תדברו על החששות והרגשות, להתחלה החדשה עם ארוחת שישי ישראלית קלאסית. כמדי שישי, ice בדק ומצא, איזה סל מזון לארוחת שישי הוא המשתלם ביותר
לפי המועצה לצרכנות, בחודש אוגוסט השנה לעומת שנה שעברה הייתה עלייה של 8% בסלי המזון. השוואה בין השבוע הנוכחי לאחרון, לא היו תנודות ואף מחירי סל המזון די דומים לשבוע שעבר. בהשוואת סל המזון של מרכיבי שישי בחודש אוגוסט, ניתן לראות כי ישנה עלייה בסל המזון של 50 שקלים ומעלה.
השוונו ובדקנו מרכיבים להכנה של ארוחת שישי קלאסית ישראלית, שנמצאת בכל שולחן שישי כמו חריימה של שבת, עוף ותפוחי אדמה וכדומה, והשוונו אותם בין כמה רשתות.
המוצרים שבדקנו היו בשר טחון, כרעיים, דג, שיישית קולה, תפוח אדמה, קמח, בצק עליים, יין תירוש, פפריקה אדומה, מלח הארץ, מלפפון חמוץ, קמח, שמרים בצל, עגבנייה, מלפפון, גמבה ואבטיח. הבדיקה נעשתה באתרי האון ליין וכוללים עלויות משלוח. בהשוואת הנתונים מצאני כי, המחירים נותרו דומים לשבוע שעבר, אך עם עלייה ניכרת  מלפני חודש.
 
הסל הכי זול השבוע, הוא שוב של רמי לוי עם סל על סך 372.46 שקלים והסל היקר ביותר, הוא של יינות ביתן עם סל של 449 שקלים. שופרסל צמצמה פערים במחירים וזזה לאמצע המחירים, בעוד שיינות ביתן העלתה מחירים.   
רמי לוי ממשיכה לשמור על המקום הראשון שלה שבוע אחריה שבוע, ועם פער ניכר מהסל היקר ביותר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסל הזול
    תמר 08/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עם הרשת אושר עד?
    סגור
  • 1.
    בל קניות
    דבורה 08/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם עושים את השוואת המחירים לפי האינטרנט אך בפועל זה לא ככה. למשל פילה עוף השבוע המחיר היה בסביבות 28 שקל אך בפועל לא היה וזה מה שגורם שהסל שלו יותר זול.
    סגור