כסף וצרכנות

רשת בתי הקפה האהובה פותחת סניף חדש בצפון: זו העיר שנבחרה

רשת 'ביגה' פותחת סניף בקונספט חדש בקריית ים בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. זהו הסניף הראשון של ביגה המשלב בית קפה ופיצרייה בסגנון איטלקי של פיצות פרימיום הנאפות בטאבון
מערכת ice | 
ביגה (צילום אלעד גוטמן)
רשת קפה 'ביגה' פותחת סניף בקונספט חדש, בקריית ים, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. זהו הסניף  הראשון של רשת ביגה המשלב בית קפה עם פיצרייה פרימיום בסגנון איטלקי. הסניף החדש ממוקם במתחם C, בקריית ים ומשתרע על שטח של 300 מ"ר ומציע כ-150 מקומות ישיבה, עם אזור לאירועים פרטיים VIP.
התפריט בסניף החדש כשר למהדרין והוא כולל לצד ארוחות הבוקר, צהריים וערב, תפריט פיצות מהתנור, הנאפות במקום בתנור איטלקי. כמו כן המקום יציע פיצות בישיבה או אופציית טייק אווי.

צילום: אסף לוי
יאיר מלכה, מבעלי רשת ביגה על הקונספט החדש: "הכניסה לתחום הפיצות מתבקשת, כחלק אינטגרלי מהייצור במפעל ביגה הנמצא בבעלותנו ומתמחה בייצור מאפים, רטבים ופסטות. פתיחת הפיצרייה כקונספט חדש ברשת קפה ביגה היא פיילוט שנועדה לבחון המשך הרחבת לסניפי ביגה אחרים שישלבו פיצרייה איכותית המנגישה פיצות איטלקיות לצרכן הישראלי". 
רשת קפה ביגה, מקבוצת גרג, נמצאת בבעלות יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי. הרשת מונה 42 סניפים ברחבי הארץ המציעים בית קפה בסגנון בולנז'רי פטיסרי נוסח פריזאי, עם דברי מאפה טריים, ביניהם סוגי לחמים הנאפים במקום. לרשת מפעלי מזון המייצרים בין הייתר דברי מאפה, רטבים פסטות ומטבלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה