שיווק ופרסום

בהשקעת 2 מיליון שקל: מרכז מבקרים ראשון מסוגו נפתח בישראל

בכירי רשת קפה ביגה השיקו את התפריט החדש לשנת 2024, עם קונספט ייחודי: תפריט המורכב ממנות שף בהשראת מסעדות הביסטרו הטובות בעולם, וחשפו כי הם עומדים לפתוח מרכז מבקרים חדש במפעל פסטה ביגה הממוקם בצפון הארץ
מערכת ice | 
הסניף החדש של ביגה (צילום יחצ)
בחמישי האחרון (15.2) חגגו בכירי רשת קפה ביגה, את השקת התפריט החדש לשנת 2024, עם קונספט ייחודי: תפריט המורכב ממנות שף בהשראת מסעדות הביסטרו הטובות בעולם. האירוע נערך בסניף הדגל של ביגה, בקניון איילון ר"ג, שכלל קוקטייל חגיגי, מינגלינג וחשיפת המנות החדשות ע"י השף הראשי של הרשת: איתי שפיגל, שהעניק לאורחים הסבר על השילובים הקולנרים.
יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי ורן בן דוד, מבעלי רשת ביגה פתחו את האירוע ואמרו: "השנה אנחנו מביאים  לצרכן הישראלי בשורה אמיתית, תפריט הכולל מנות פרימיום, עם נגיעות עיצוביות ומתוחכמות המשלבות טעמים הלקוחים ממטבח אסייתי, תוך התייחסות למחירים, המשתלמים לכל כיס".   
כמו כן, בעלי ביגה הפתיעו את האורחים וחשפו לראשונה שבקרוב יפתח מרכז מבקרים ראשון מסוגו בישראל, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, עבור הקהל הרחב, במפעל פסטה ביגה הממוקם בצפון הארץ (אזור התעשייה חיפה).
המרכז יכלול  סיורים קולינריים, סדנאות המיועדות לילדים ומבוגרים, מסעדת פסטה ביגה, חנות מפעל עם ומעדנייה שתשווק את מגוון המוצרים: פסטות, רביולי, רטבים, ממרחים לפסטה ועוד, במחירים מיוחדים של חנות מפעל. 
לדברי הבעלים: "החזון בפתיחת מרכז המבקרים החדש להיות מרכז אירוח הראשון מסוגו בישראל, בדומה למרכזי ביקור באיטליה, הנותן במה רחבה לעולם הפסטה. הרעיון הוא לחשוף את מגוון המוצרים, כולל פסטות  ללא גלוטן, המהווים היום אחוז לא מבוטל מהמכירות בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה