כסף וצרכנות

אלו הם הירקות שהתייקרו בעשרות אחוזים בשנה האחרונה

בכל שנה ישנה עלייה במחירי הפירות והירקות, מה שמורגש לנו מאוד בכיס. אם פעם היינו קונים בכמויות, היום אנחנו קצת יותר חושבים, כמה ק"ג לקחת. השנה, עלו המחירים ברמת ניכרת וישנם כמה ירקות שאף עלו בעשרות אחוזים. בדקנו ומצאנו, איזה רשת מזון מוכרת אותם בהכי זול.
ענת סימן טוב | 
סחורה בסופרים (צילום Pexels)
עליית הפירות והירקות מורגשת לנו בכל קנייה בסופר. מוצרים שפעם עלו כמה שקלים היום מגיעים לכמה עשרות שקלים. ישנם ירקות שעלו השנה בעשרות אחוזים לפי אתר המועצה לצרכנות בישראל שפירסם את עליית המחירים ואת עליית המחירים בפרט של הלימונים שהתייקרו בכ-17% משנת 2023 ביו שאר המוצרים הבולטים שאחוז התייקרותם עולה בשתי ספרות נמצא גם האבוקדו שהתייקרות ממוצעת של 54% , קישואים התייקרות ממוצעת של 14% וגבינת ריקוטה קלאסית בסגנון איטלקי 5% מחלבות גד 250 גרם התייקרות ממוצעת של 14%.
בשנת 2023 מחיר לימונים לאחד ק"ג עלה כ- 4.90 שקלים, היום מחיר של ק"ג לימונים הכי זול נמצא בסופר רמי לוי און ליין וגם בויקטורי און ליין במחיר של 7.90 שקלים. מצאנו כי המחיר הגבוה יותר היה ברשת שופרסל ב11.90 שקלים.
בשנה שעברה מחיר קישואים עלה כ- 3.50 שקלים והיום מחיר קישואים הכי זול עולה ברשת רמי לוי און ליין 7.90 שקלים והכי יקר 10.90 שקלים בשופרסל און ליין.
מצאנו כי רמי לוי מוכרת את הירקות הללו במחירים זולים יותר, אך עדיין ניכרת עליית המחירים המשמעותית משנת 2023 שנוגעת לנו בכיס במוצרי ירקות בסיסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה