כסף וצרכנות

רשת ספאר מאיימת על קוקה קולה? זה המוצר החדש שהשיקה

רשת הסופרים הבינלאומית ספאר, נכנסה רק לאחרונה לישראל וכעת היא מנסה לעשות את מה שעשו קודמותיה, לערער על מעמדה של קוקה קולה. הרשת החלה לשווק פחיות קולה וקולה לייט של מותג הבית במחיר של 1.9 שקל לפחית. מהלך מוצלח או מתכון לאסון? 
מערכת ice |  3
עמית זאב (צילום טל פלינט, יחצ)
המשקה האמריקאי קוקה קולה, נחשב כבר שנים למלך של שוק המשקאות הקלים. בחלוף הזמן, קמו מתחרים רבים אשר ניסו לערער על מעמדו הפופולארי בקרב הצרכנים, אך נכשלו זה אחר זה. כעת, כמעט שלוש שנים לאחר ששופרסל השיקה משקה קולה תחת מותג הבית שלה, כעת מגיע תורה של ספאר, השחקנית החדשה בשוק.
רשת הקמעונאות הבינלאומית ספאר, בהנהגת הזכיין עמית זאב, פתחה במהלך חודש מרץ את הסניף הראשון שלה בכפר סבא. זאב, השקיע מיליוני שקלים בהשקת הרשת, אך רק לאחרונה, זמן קצר לאחר כניסתה לישראל, היא צמצמה שליש מכוח האדם שלה.
כעת, זאב יוצא בניסיון והוא החל לשווק משקה קוקה קולה תחת המותג הפרטי של הרשת. בזמן שפחיות קולה נמכרות ברשתות השיווק במחיר של 5.5 שקל לפחית, פחיות הקולה והקולה לייט של ספאר, נמכרות בסניפי הרשת, במחיר השקה של 1.9 שקל לפחית, שיעלה בהמשך ל־2.5 שקלים. כאמור, זהו לא הפעם הראשונה שרשת קמעונאות מנסה לערער על מעמדה של קוקה קולה בקרב הצרכן הישראלי, כאשר רק לפני כמה שנים שופרסל נקטה במהלך דומה שגרם לה בחלוף הזמן להפסדים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    והיום כבר עולה 3.5 לפחית
    אפי בפי 06/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בסניף כפר סבא. אבל אחלה קולה. עוקפת בסיבוב את קוקה קולה.
    סגור
  • 2.
    מאחל ומתכוון בהצלחה רבה אני בטוח קונה (ל"ת)
    עופר 05/2024/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    חברות טובות לא הצליחו.כנראה גם פה
    Mtlk 05/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתחרו בקוקה קולה אולי בפפסי או שוואפס וגם זה בספק
    סגור