כסף וצרכנות

קוקה קולה ישראל מעלה מחירים: אלה המוצרים שמתייקרים

החברה שמחזיקה במותגי משקאות רבים בשוק וכן במחלבת טרה ומשק צוריאל, מודיעה על העלאת מחירים אחרי השקפיאה מהלך דומה לפני מספר חודשים
שירה יום טוב |  3
קוקה קולה (צילום vecteezy)
החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, שכוללת בתוכה את המותגים קוקה קולה, פריגת, קרלסברג, טובורג, נביעות, טרה, משק צוריאל ועוד, חוזרת לתוכנית העלאת המחירים שלה ומודיעה היום (שלישי) לרשתות השיווק על עדכון מחירי מוצריה.
המוצרים שתייקרו בשיעור של כ-4% הם מוצרי המשקאות הקלים של קוקה קולה ובהם גם ספרייט, פיוז טי ופאנטה. בנוסף גם מוצרי פריגת ונביעות ומותגי הבירות גינסף קרלסברג, ויינשטפאן ועוד.
גם מוצרי טרה יתייקרו, לצד התייקרות מוצרי החלב המפוקחים שיעודכן על ידי משרד החקלאות בחצות. מוצרי החלב הלא מפוקחים של חברת טרה יתייקרו גם הם בשיעור דומה להתייקרות בקטגורייה המפוקחת ובהם מעדני מולר, קוטג' טרה וגבינות נועם.
 
נזכיר כי החברה תכננה העלאת מחירים לפני כחודשיים, אז נקט השר ברקת בשיטת "הרשימה השחורה" ובין היתר נועד עם מנכ"ל החברה ניר לוינגר, שהסכים בזמנו לדחות את עדכון המחירים למוצרי החברה. כעת לצד חברות נוספות כמו שסטוביץ' ודיפלומט שדחו את העלאת המחירים עד לאחר חג הפסח.
החברה מחזיקה במותגים: קוקה קולה, ספרייט, פיוז טי, פריגת, פאנטה, קינלי, סודה, נביעות, קרלסברג, טובורג, טרה, משק צוריאל ויקב תבור.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא. נוגעת במשקה הזה לא בריא. .הכי טוב מים. .
    אורחת. 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק מים.
    סגור
  • 2.
    רק חרם יביא לתוצאות (ל"ת)
    יאיר 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שווה לפח שר הכלכלה המחירים בהכל עולים בטירוף (ל"ת)
    משה 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור