כסף וצרכנות

ניר ברקת פותח קבוצת וואטסאפ - האם כך תמנע עליית המחירים?

שר הכלכלה ניר ברקת פתח לאחרונה קבוצת וואטסאפ אליה צירף את בעלי רשתות המזון, וביקש מהם שלא להעלות את המחירים בתקופת המלחמה. "בטוחני שגם אתם מבינים את גודל השעה ואת ההכרח בנקיטת צעדים משמעותיים", כתב 
מערכת ice | 
ניר ברקת עם מוצרי אסם (צילום תקשורת שר הכלכלה)
כולנו עדים להתייקרות במחירים של מוצרי המזון בכלל רשתות השיווק מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל. שר הכלכלה, ניר ברקת, ניסה למנוע או לעכב את ההתייקרות בכמה דרכים יצירתיות, כאשר כעת הוא הציע רעיון חדש: קבוצת וואטסאפ.
ברקת פתח את הקבוצה עם בעלי רשתות המזון וביקש מהם לא להעלות מחירים בתקופת המלחמה, וקרא לרשתות לפנות אל הממונה על התחרות בבקשה שיקבלו פטור מהסדר כובל, שיאפשר להם לא לאשר את עליות המחירים כפי שמבקשים ספקים ויצרנים רבים במשק.
"כאיש ליברל בתפיסת עולמי, אני מאמין גדול בכלכלת שוק חופשי ובתחרות. עם זאת, עמדתי היא שבעת חירום ומלחמה בה אנו מצויים כעת אין להעלות מחירים וזאת מתוך אחריות וסולידריות כלכלית - חברתית והתחשבות באזרחי ישראל בהתמודדות עם המחירים הכבדים שכפתה עלינו המלחמה", כתב השר.
עוד הוא הוסיף: " אני פונה אליכם, שלא לאשר בעת החרום, את העלאת מחירי המוצרים הנמכרים ברשתות הקמעונאות ע"י הספקים והיצרנים וקורא לכם לפנות לממונה על התחרות בבקשה למתן פטור מהסדר כובל שיאפשר לכם שלא לאשר את העלאות המחירים שמבקשים לבצע חלק מהיצרנים והספקים במשק. בטוחני שגם אתם מבינים את גודל השעה ואת ההכרח בנקיטת צעדים משמעותיים, כגון זה כדי להביא בשורה לאזרחי ישראל בתקופה מורכבת זו ותצטרפו למהלך זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה