כסף וצרכנות

הקוסמטיקה תעלה יותר: עוד חברה מובילה בשוק מעלה מחירים

גל ההתייקרויות במשק לא פוסק ומגיע גם לפארם: חברת לוריאל העלתה מחירים למותגים אלביב, וישי ולה רוש פוזה בעד 11%. החברה: "זה רק עדכון מחיר מתון"
מערכת ice | 
קוסמטיקה (צילום vecteezy, freepik)
אחרי גל התייקרויות המחירים בסופר והמאבק המתוקשר של שר הכלכלה ניר ברקת, עכשיו מגיעות עליית המחירים גם לתחום הפארם. יצרנית הקוסמטיקה "לוריאל" העלתה מחירים למותגים וישי ולה רוש פוזה לעור רגיש, וכן למוצג השמפו אלביב. כך פרסם אתר ynet.
לפי הבדיקה עליית המחירים ברשתות השיווק מתבטאת בשיעור של עד כ-11 אחוזים, אך בלוריאל טוענים שמדובר בשיעור ממוצע של 4% בלבד: "החברה ערכה עדכון מחיר מתון, שנדחה מהשנה שעברה, בחלק קטן ממוצריה לאור העלייה בעלות חומרי הגלם, הייצור והשינוע", מסרו בתגובתם ל-ynet. 

כזכור, אתמול החליטה הממשלה על עליית מסים במגוון מוצרי עישון ב-270%. העלאת המס נכנסה לתוקף הלילה בחצות. גם מחיר הדלק בשירות עצמי עלה בסוף השבוע ב-13 אגורות, ואתמול (ראשון) נכנסו לתוקף התייקרויות בשוק המזון כאשר זוגלובק ייקרה בעד 20% מוצרי פסטרמה, נקניקים או שניצל תירס, אסם ייקרה ב-3%-9% את סלטי צבר, מוצרי טבעול, אטריות למרק, בונז'ור, קטשופ ורטבים, עוגיות ומוצרים מבוססי שוקולד. אלו מצטרפות לשורה ארוכה של יצרניות ויבואניות שהעלו מחירים, כמו שטראוס, שסטוביץ, יכין, אחוה ובית השיטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה