כסף וצרכנות
זמני ההמתנה יתקצרו? חברת הביטוח הזו משתדרגת ותעשה שימוש ב-AI
חברת הכשרה לביטוח החליטה לעשות מהלך שחברות רבות מתעצלות לעשות, והוא לשדרג את מערכות הניהול שלהן, בהתאם לצרכים המתקדמים והמתפתחים של הלקוחות. כעת היא אף החליטה להטמיע מערכת שעושה שימוש ב-AI בניסיון לקצר את זמני ההמתנה של הלקוחות
חברת הביטוח הכשרה פרסמה היום (ראשון) כי ביצעה "מהפכה" לדבריה, לאחר שבחנו ובדקות אילו צרכים עולים היום מסוכני הביטוח של החברה, ולפיהם היא החליטה לשדרג את מערכות הניהול שלה, בניסיון לשפר את השירות, כאשר המיקוד הוא על קיצור זמני ההמתנה והתביעות.
בחברה הטמיעו מערכות ניהול חדשות במטרה לסייע להם ב"אסטרטגיית ארוכת הטווח" של החברה, כאשר אחת המערכות אף עושה שימוש בבינה מלאכותית. מהלך זה הוא ללא ספק במקומו, כאשר היום מרבית החברות, לא רק בענף הביטוח, עושות שימוש במערכות ישנות שלעתים מקשות על מתן שירות איכותי ללקוח.
לדברי החברה, "במטרה לשפר את ערוצי התקשורת, החברה תטמיע את מערכת Twilio, פלטפורמת תקשורת כשירות (CPaaS) אשר תאפשר לסוכנים לשלב יכולות תקשורת מתקדמות בצורה רחבה ומגוונת (omnichannel), כולל שיחות קוליות, הודעות טקסט, שיחות ועידה, וידאו צ'אט ועוד, ללקט אירועים בזמן אמת, וליצור פלטפורמה אחידה לכל ערוצי התקשורת. בנוסף, המערכת תאפשר לסוכנים מדידה ובקרה בזמן אמת בכל הערוצים, ניהול אפקטיבי של משאבי המוקד, שימוש ביכולות AI מתקדמות, ושימוש בווידיאו צ'אט בתהליכי מכירה של המוצרים השונים של החברה".
מיכל דוידוף, שמעון מירון ויבגני וולפין (צילום: שירעד שליט ורמי זרנגר)
בנוסף, אמרו בהכשרה כי "לצד Twilio, החברה תטמיע את מערכת Mosaics, מערכת תהליכית לניהול ויישוב תביעות. המערכת תסייע למשתמשים לקבל החלטות על בסיס חוקים עסקיים, תעניק כלים אוטומטיים לפתיחה וסילוק של תביעות, ותאפשר יכולות מדידה ובקרה גם ברמה התהליכית וגם ברמה התפעולית. על מנת ליצור פלטפורמה אחידה בארגון, הכשרה חברה לביטוח מטמיעה ומפתחת תהליכים במערכת CRM מתקדמת לצד מערכת Twilio ומערכת Mosaics, אשר תסייע לחברה לנהל את הדאטה של הלקוחות ואת תהליכי העבודה".
מיכל דוידוף, מנהלת מערך השירות בהכשרה, מסרה: "יישום אמנת השירות החדשה של הכשרה, נולדה מתוך תפיסת עולם של שירות לפני הכל והסוכנים לפני כולם. הכנסת המערכות החדשניות ושינוי מתודולוגית העבודה תוך קביעת זמני מענה מהירים, פיקוח על תהליכים והכרת הלקוח וצרכיו, הופכת את הכשרה לחברה איכותית ונגישה במיוחד הן ללקוחות והן לסוכנים.
יבגני וולפין, סמנכ״ל, ראש אגף מערכות מידע בהכשרה חברה לביטוח, מסר: "הטמעת שלושת המערכות היא מהצעדים האסטרטגיים ביותר עבור הכשרה בשנתיים הקרובות. לא רק שכל מערכת לבדה מביאה יתרונות טכנולוגיים וארגוניים עצומים, השילוב שבין שלושתן יאפשר לסוכנים וללקוחות הקצה לעבוד מול החברה בממשק יחיד ומתקדם, ויהפוך את האינטרקציה בין החברה, הסוכנים והמבוטחים להרבה יותר מהירה וידידותית למשתמש."
עוד ב-
שמעון מירון, מנכ''ל הכשרה חברה לביטוח, מסר: "האסטרטגיה של הכשרה חברה לביטוח היא לשים את הסוכנות והסוכנים במרכז, מתוך הבנה כי השקעה בהון האנושי היא הדבר שיאפשר לנו להוביל את הענף עם השירות הטוב, הזמין והמקצועי ביותר. על כן, החלטנו לאמץ אמנת שירות חדשנית שתסייע לסוכנות ולסוכנים שלנו לנהל את הלקוחות, התביעות והתקשורת הארגונית בצורה אופטימלית ומתקדמת. אחת הדרכים המרכזיות בהן יש להשקיע בהון האנושי היא באמצעות השקעה בטכנולוגיות שיאפשרו לנו להיות הגרסה הכי טובה של עצמנו, ולהביא לידי ביטוי את היתרונות התחרותיים שלנו תוך רגישות לניואנסים, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה וגישה אישית ורגשית ללקוח."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה