כסף וצרכנות

הראל ויזל ופוקס במהלך מרגש: זה המוצר שיימכר ב-19.90 שקל

אחרי 28 שנות פעילות בישראל: עמותת  Make-A-Wish Israel מרחיבה את פעילותה ותסייע להגשמת חלומותיהם של ילדים שנפגעו במלחמה ומציגה זו השנה השלישית את שיתוף הפעולה עם קבוצת FOX ודיסני
מערכת ice | 
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, יחצ)
אחרי אירועי ה7 באוקטובר, עמותת  Make-A-Wish Israel החליטה להרחיב את פעילותה ולהגשים את חלומותיהם גם של הילדים שנפגעו בתקופת המלחמה. על מנת להגשים את כל החלומות העמותה מקיימת זו השנה השלישית ברציפות שיתוף פעולה עם קבוצת FOX בשיתוף דיסני.
במסגרת שיתוף פעולה זה תימכר שרשרת "Mickey Wish" ב-19.90 שקל. השרשרת תימכר עד סוף חודש פברואר בשני צבעים: זהב וכסף במותגי קבוצת פוקס ביניהם: פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, מנגו, ועוד וכן באתר הסחר של הקבוצה טרמינל X.
הרווחים מקמפיין זה יועברו לטובת הגשמת משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים ולילדים שנפגעו בתקופת המלחמה. עמותת Make-A-Wish Israel  הינה חלק מארגון בינלאומי, שייעודו הגשמת משאלות לבם של ילדים בגילאי 3-18 החולים במחלות מסכנות חיים.
 
העמותה הוקמה לפני 28 שנים על ידי דניס ואבי בר-אהרון והגשימה עד היום למעלה מ- 5,500 משאלות משנות חיים לילדים החולים במחלות מסכנות חיים אשר שגרת חייהם נעצרה והם נאלצים להיות בבידוד ובניתוק מרבית זמנם. נבחרת השגרירים של העמותה מונה אמנים ודמויות ציבור מוכרות כמו נועה קירל, סטטיק, ליאור סושרד ועוד, שכבר הגשימו משאלות בעבר.
דניס בר- אהרון, מייסדת ומנכ"לית Make -A-Wiish Israel: "אני מודה לקבוצת FOX ודיסני על שיתוף הפעולה הרחב שיאפשר לנו להגיע לעוד ילדים ולהגשים יותר משאלות. אני מזמינה אתכם לרכוש את שרשרת "Mickey Wish"  אשר תסיע לנו להגשים משאלות לילדים החולים במחלות מסכנות חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה