כסף וצרכנות

מתכננים שופינג בבחירות? אלה ההטבות שמציעים לכם בחנויות

מה אתם מתכננים לעשות אחרי שתעברו בקלפי ותממשו את זכותכם? אם אתם בקטע של שופינג, יש לא מעט מבצעים שישמחו אותכם
שירה יום טוב |  1
קניות (צילום shutterstock)
יום הבחירות המוניציפליות כיום שבתון, נכנס לחיינו לפני ארבע שנים, ובעוד יומיים שוב נהנה שוב מיום חופשי בדיוק באמצע השבוע לטובת הזכות לבחור ולהשפיע על הרשות המקומית בה אנו מתגוררים.
מלבד הבחירות עצמן, ישראלים רבים כבר בונים תוכניות לניצול מיטבי של היום, שברוב הארץ אמור לעבור גם במזג אוויר נוח. אז אם אתם פחות בקטע של לחפש שולחן למנגל, אפשר להינות ביום הזה ממרכזי הקניות שפתוחים לרווחה ומציעים גם לא מעט מבצעים שתוקפם ליום הבחירות בלבד. ריכזנו מספר הטבות משתלמות שלא כדאי לפספס.
לפני שאתם רצים למרכזי הקניות, חברת התחבורה החשמלית שיתופים Lime, מציעה ליום הבחירות הטבה שתקל עליכם בדרך לקלפי. במסגרת ההטבה, Lime מאפשרת שתי רכיבות של עד 15 דקות בחינם בדרך לקלפי ובחזרה, אותן ניתן לנצל במהלך טווח של שעתיים בערים בהן פועלת (תל אביב, רמת גן, חולון, גבעתיים, פתח תקווה, קריית אונו, אשדוד ואילת).
בגזרת רשתות האופנה, מציעות רנואר ורשת הבת שלה TWENTYFOURSEVEN, 20% באתר ובחנויות, (ללא כפל מבצעים)
WE SHOES התמקדה בשני מותגים פופולאריים במיוחד, ותעניק לא פחות מ-30% על בלנסטון והוקה, ועד50% על מגוון דגמים. המבצע תקף לחברי מועדון ומצטרפים ללא כפל מבצעים.
פקטורי 54 מציעה פריט אחד ללא מע"מ בחנויות פקטורי 54 ובאתר על המותגים המובילים בעולם: דולצ'ה גבאנה, ולנטינו, ארמני, ראלף לורן ועוד. בתוקף בחנויות פקטורי 54, AMOR ובאתר פקטורי 54.
ברשת המשביר מבצעי 1+1 על מגוון ענק של פריטים ממחלקות האופנה, הנעלה וקוסמטיקה. המבצע כולל את קולקציית הנשים החדשה, כל פריטי הספורט, כולל מותגים כמו NIKE ו-NEW BALANCE  ואת כל קולקציית הגברים. בנוסף: מבצעי הנחה שונים על קולקציית הנשים הישנה.  50% הנחה על פרטי טקסטיל נבחרים. 60% הנחה על מזוודות במגוון גדלים ודגמים. המבצעים מתקיימים בסניפי המשביר בלבד.
בתחום הלבשת הבית, רשת שטיחי כרמל מציגה מבצע שיעניק 50% הנחה על כל השטיחים – ליום אחד בלבד.
גם סודהסטרים לא נשארת מאחור ויוצאת במבצע ליום הבחירות עם 15% הנחה על מכשיר סודהסטרים TERRA-E החשמלי ועל מגוון מוצרים באתר: טעמים, בקבוקים, מוצרי בריטה ועוד.

בנוסף, ביום הבחירות, אמריקן אקספרס הודיעה כי לקחותיה ייצברו כפול נקודות Membership Rewards על הקניות בארנקים הדיגיטליים Apple pay ו- Google pay בבתי עסק ישראליים ולקוחות סנטוריון ופלטינה צוברים פי 3 נקודות.
גם לקוחות ישראכרט ייהנו מצבירה מוגדלת על כל רכישה שיבצעו באמצעות הארנק הדיגיטלי, ובמקום צבירה של  1% כמו בימי שגרה, יצברו 2% מכל רכישה.
כמו כן, מי שירכוש מעל 7,500 שקלים במהלך החודש כולו, ייהנה ביום הבחירות מצבירה נוספת של 0.35% מעלות הרכישה בארנק הדיגיטלי ובסה"כ 2.35% צבירה.
מי עדן תעניק למצטרפים לשירות ברי המים 100 ש''ח מתנה לחודש הראשון בהצטרפות. והטבות נוספו על מוצרי החברה.
במתחם דיסיטי במעלה אדומים הודיעו על הפניניג מכירות ביום הבחירות כאשר על כל קניה ב-5,000 שקלים מקבלים שובר של 1,000 שקלים מתנה לקנייה נוספת לצד מתנה בכל קנייה.
חברת  ENERGYM, יחד עם חברת BASH GAL - מקיימת ביום הבחירות המקומיות 27/2/24 - באתרי האון ליין ובחנויות. מבצע מיוחד ל-24 שעות בלבד שכולל יום ללא מעמ. 17% הנחה על כלל המוצרים
סאקוני יוצאת במבצע ליום הבחירות עם עד 40% הנחה וליום הבחירות אקסטרה 15% הנחה עם קוד הקופון Vote15 תקף ליום הבחירות בלבד בחנויות הרשת ובאתר האונליין . טריומף במבצע ליום הבחירות - 35% הנחה על כל הקולקציה, גם כאן תקף ליום הבחירות בלבד בחנויות הרשת ובאתר האונליין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי יודע אם יש מע''מ מחר? (ל"ת)
    תמי 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור