קריירה ולימודים

אריק סיני קוטף את הפירות של "הכוכב הבא": זה הקמפיין בו יככב

אריק סיני, הזמר האהוב בן ה-74, שחזר למסכים לאחרונה אחרי השתתפותו בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", קוטף קמפיין ראשון לבנק מזרחי טפחות, שם ישתף פעולה עם הפרזנטור דביר בנדק
מערכת ice | 
אריק סיני (צילום צילום מסך ערוץ 12)
אריק סיני, הזמר האהוב בן ה-74, חזר לחיינו בסערה גדולה אחרי שהשתתף בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, שהסתיימה אתמול (שלישי) עם זכייתה של הזמרת עדן גולן, שתייצג את ישראל באירוויזיון 2024 שייערך בחודש מאי הקרוב בשבדיה.
כעת, מתברר שאריק סיני מתחיל לקטוף את הפירות של ההשתתפות בתוכנית "הכוכב הבא", אחרי שב"מאקו" פורסם כי אריק סיני נבחר לככב בקמפיין של בנק מזרחי טפחות. עדיין לא ידוע מה הקונספט של הקמפיין החדש, אך סיני ישתף פעולה עם הפרזנטור הוותיק של מזרחי טפחות, דביר בנדק.
כזכור, במהלך העונה סיני, שהודח רגע לפני רבע הגמר, דיבר רבות על הקשר שלו עם שלמה ארצי, לו כתב את הלהיט הענק "שיר פרידה" אותו גם שר סיני במהלך העונה. המלך אחת התוכניות, חשף סיני את הקרע שנוצר בין השניים.
"אני אוהב אותו. הייתה בינינו חברות לא של כל יום, כל שעה. החברות הזו דעכה. בשיא החברות שלנו החלטתי שאני טס לארצות הברית. היה פה כישלון של אלבום, 'שמועות על גשם'. שלמה מאוד לא אהב את זה. הייתה בינינו אהבה מטורפת. הוא אמר: 'איך אתה מעז בכלל?", סיפר אריק סיני.
על הקשר בין השניים הוא סיפר כי: "ירדתי עם הכלב שלי לשדרות בן גוריון ופגשתי את שלמה ארצי. ניגשתי אליו. אמרתי לו, אתה יכול לכתוב לי שיר? הכרנו מהלהקות הצבאיות. אני הייתי בלהקת גולני, הוא בחיל הים. הוא אמר לי: 'עכשיו? בגיל 28 אתה רוצה להתחיל? זה קצת מאוחר, אבל תבוא לבריכת גורדון".
עוד הוסיף סיני על המפגש בין ארצי לבינו: "כשבאתי לבריכה הוא אמר: 'יש שיר שכתבתי לפני כמה ימים: זה שיר פרידה'. לקחתי את זה למקום שאני רציתי אז, קאנטרי עם מפוחיות. כולם חושבים שזה ארצי, כי כמה שנים אחרי זה הוא הקליט את זה עם בן - אבל אני המקור. השיר הצליח ברמות שלא ידעתי איך לאכול את זה בכלל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה