קריירה ולימודים

על אף המלחמה: אוניברסיטת רייכמן נפתחה ללא ירידה בנתוני ההרשמה

אנשי אקדמיה רבים צפו כי המלחמה תביא לעצירה במספר הנרשמים לתואר ראשון. אך על אף המצב הקשה בישראל ולמרבה בפלא, הסמסטר באונ' רייכמן נפתח  עם מספר זהה של סטודנטים חדשים שנקלטו ביחס לשנה שעברה, בה נתוני הקליטה עמדו על כ-850 סטודנטים חדשים

מערכת ice |  5
אוניברסיטת רייכמן (צילום אוניברסיטת רייכמן)
למרות המלחמה: בית הספר הבינלאומי ע"ש רפאל רקנאטי באוניברסיטת רייכמן פתח את שנת הלימודים ללא ירידה בנתוני נרשמים חדשים לתואר ראשון והסמסטר נפתח עם מספר זהה של סטודנטים חדשים שנקלטו בבית הספר ביחס לשנה שעברה, כ-850 סטודנטים. 
סך כל הסטודנטים בבית הספר עומד על כ-2500 סטודנטים. כאשר הסטודנטים בבית הספר הבינלאומי מגיעים מ-86 מדינות בעולם ומהווים כ-30% מכלל הסטודנטים באוניברסיטה.  
כמו כן, על רקע אירועי מלחמת 'חרבות ברזל' אוניברסיטת רייכמן מבצעת התאמות בתוכניות הלימודים ובהנגשת אירועי הלחימה המתמשכת בשפה האנגלית לקהל הסטודנטים המגיע מחו"ל.
בעקבות כך, נולד שיתוף פעולה עם המכון ללוחמה בטרור והמכון למדיניות ואסטרטגיה שיחד מנגישים לימודי העשרה על המתרחש במלחמת 'חרבות ברזל' במסגרת לימודי יחסים בינלאומיים ודיפלומטיה.
בין המדינות מהן מגיעים הסטודנטים ניתן למצוא את: טורקיה, מרוקו, סינגפור, מקסיקו, גרמניה, איטליה, צרפת, אנגליה, ארגנטינה, הודו, דרום אפריקה, דרום קוריאה, ניגריה, קולומביה, הונדורס, פרו, פינלנד, אריתריאה, ארה"ב ועוד. בשנה האחרונה נרשם גידול במספר הסטודנטים שהגיעו מדרום אפריקה וממדינות מרכז ודרום אמריקה, דוגמת פנמה וברזיל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה מפתיע?? מדינת תל הביב
    היללוש 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נותנים לילדים שלנו למות, והם חיים רגיל.
    סגור
  • 4.
    הגיוני
    משה 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מוסד בלי רמה שמשלמים כסף לקבל תעודה ולארגן מסיבות, אז גם משלמים כסף כדי לא לשרת בצבא, ואין שם אנשי מילואים, משלמים לאחרים שיהרגו בשבילם. ככה זה במוסד האוליגרכים
    סגור
  • 3.
    הצפונבונים לא נלחמים (ל"ת)
    יאיר 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    ושום מילה על הסטודנטים שבמילואים. מאכזבים (ל"ת)
    אמא 12/2023/25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    מאוד מעניין.אני רק שאלה
    רונן 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יכול להיות שהתלמידים הזמינים ללימודים בעת הזו הם ילדיהם של קואליציית הבוזזים והמשתמטים?
    סגור