קריירה ולימודים

חידוש שנת הלימודים: זו המכללה שתיפתח רק ב-21 בינואר

בזמן שהמוסדות האקדמאים מנסים להתאושש ולהתאים את עצמם למצב המלחמה הנוכחי, המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון מודיעה כי החליטה לפתוח את שנת הלימודים באופן רשמי  ב-21 בינואר 2024

מערכת ice | 
סטודנטים בישראל (ארכיון) (צילום אוליביה פיטוסי)
פתיחת שנת הלימודים, שהיתה אמורה להיפתח בתחילת חודש דצמבר, נדחתה מספר פעמים מאז תחילת המלחמה בשל העובדה כי סטודנטים וסטודנטיות רבים המשרתים במילואים לא יכולים להתחיל את השנה יחד עם חבריהם לספסל הלימודים, וטרם ברור מתי תגמר המלחמה. 
לאחרונה, הוחלט כי אוניברסיטאות נערכות לפתיחת לימודים ב-31.12.2023. האוניברסיטאות שפותחות את שעריהן הן: האוניברסיטה העברית, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בר-אילן, אוניברסיטת בן-גוריון, אוניברסיטת חיפה ואריאל.
המכללות לעומת זאת, חלקן נפתחו, וחלקן עדיין מחכות להגיע להחלטה סופית בנדון. 
עם זאת, הנהלת מכללת סמי שמעון החליטה באופן רשמי לפתוח את שנת הלימודים ב-21 בינואר 2024. זאת במטרה להתחשב עד כמה שניתן  בסטודנטים שגויסו לשירות. 
"כ-30% מהסטודנטים וחברי הסגל האקדמי של המכללה משרתים במילואים, חובתנו להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל", כך אמר רקטור ומייסד SCE, פרופ' יהודה חדד. 
SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, הוקמה בשנת 1995 וכיום היא המכללה הגדולה בישראל ללימודי הנדסה. המכללה מפעילה שני קמפוסים, בבאר שבע ובאשדוד, ומעניקה תואר ראשון ושני ברוב מסלולי ההנדסה ומציעה לימודים לתואר ראשון באדריכלות, תקשורת חזותית ומדעי המחשב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה