קריירה ולימודים

המחווה של ישיבת יוניברסיטי: 40 סטודנטים הגיעו לתמוך בישראל

בפעם השלישית אי פעם: משלחת סולידריות של האוניברסיטה הציונית מארה"ב הגיעה באקט של סולידריות. הסטודנטים יסייעו לחקלאים בדרום וייפגשו עם משפחות החטופים
מערכת ice | 
הסטודנטים מישיבה יוניברסיטי (צילום ישיבה יוניברסיטי)
תמיכה מרגשת בישראל: 40 סטודנטים וחברי סגל של אוניברסיטת ישיבה יוניברסיטי הגיעו אתמול לישראל באקט של סולידריות עם המדינה. זו משלחת הסולידריות השלישית אי פעם שהוציאה ישיבה יוניברסיטי לישראל. קדמו למשלחת הנוכחית משלחת הזדהות בתקופת מלחמת המפרץ ובאינתיפאדה השנייה.
במסגרת מסע הזדהות של שבוע יסייעו הסטודנטים לחקלאים בדרום שנפגעו באסון ב-7 לאוקטובר; ייפגשו עם חיילים ועם בני משפחות של החטופים ובני משפחה שיקיריהם נרצחו ב-7 לאוקטובר.
נשיא ישיבה יוניברסיטי, ד"ר ארי ברמן: "זהו רגע היסטורי והסטודנטים שלנו הגיעו לישראל כדי לחזק את המדינה ואת תושביה. ישיבה יוניברסיטי גאה להוביל פעולות תמיכה משמעותיות במדינת ישראל. זו גם אחריותנו ההיסטורית כאוניברסיטת דגל יהודית".
ד"ר ברמן אף מקדם יוזמה בינלאומית לתמיכת אוניברסיטאות בארה"ב ובעולם במדינת ישראל כנגד ארגון הטרור חמאס.
ישיבה יוניברסיטי, המגדירה עצמה אוניברסיטה ציונית, נוסדה בשנת 1886 ומדורגת בחזית המוסדות האקדמיים המובילים בארה"ב. באוניברסיטה לומדים כ-7,400 סטודנטים בארבעה קמפוסים לתארים ראשון, שני ולימודי דוקטורט.
על פי מגזין פורצ'ן הנודע, הפקולטה ללימודי סייבר מדורגת במקום השני בקרב האוניברסיטאות בארה"ב. ישיבה יוניברסיטי ידועה גם בזכות קבוצת הכדורסל שלה. לפני תחילת כל משחק מושמעת התקווה. באוניברסיטה מגוון רחב של פקולטות נחשבות, כגון: בינה מלאכותית, ביוטכנולוגיה, רפואה, מדעי המחשב, משפט, מנהל עסקים, פסיכולוגיה, חינוך ויהדות, ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה