קריירה ולימודים

הישג ענק לישיבה יוניברסיטי: יותר מ-100 אוניברסיטאות הביעו תמיכה בישראל

קואליציה של יותר מ-100 אוניברסיטאות וקולג'ים בארה"ב מביעים תמיכה במדינת ישראל במאבק נגד ארגון הטרור חמאס. את היוזמה לסולידריות הוביל נשיא ישיבה יוניברסיטי ד"ר ארי ברמן שבנויה גויס למערכה של צה"ל
מערכת ice | 
ד"ר ארי ברמן (צילום דיוויד קבינסקי)
קואליציה של יותר מ-100 אוניברסיטאות וקולג'ים בארה"ב מביעים תמיכה במדינת ישראל במאבק נגד ארגון הטרור חמאס. את היוזמה לסולידריות של האוניברסיטאות בארה"ב עם מדינת ישראל מוביל נשיא ישיבה יוניברסיטי, ד"ר ארי ברמן, שבנו גויס למערכה של צה"ל.
בהצהרת התמיכה, שעליה חתומים נשיאים וראשי אוניברסיטאות, ואשר פורסמה היום נכתב: "אנו מזועזעים מהברוטליות וחוסר האנושיות של ארגון חמאס. הארגון רצח אזרחים תמימים, לרבות תינוקות וילדים, אנס נשים ולקח אף קשישים כבני ערובה. אלו פעולות של שנאה וטרור. הבסיס המוסרי של כל האוניברסיטאות הוא חתירה לאמת, וזמנים קשים כאלה מחייבים בהירות מוסרית. כמו המאבק בדאעש המאבק נגד חמאס הוא מאבק נגד הרוע. אנו, הנשיאים של אוניברסיטאות ומכללות בארה"ב ובעולם ניצבים בתמיכה עם מדינת ישראל וכן עם הפלשתינים הסובלים מהשלטון האכזרי של חמאס בעזה וכן עם כל בעלי המצפון המוסרי.
ד"ר ברמן: "הטבח שביצע חמאס שם זרקור על הקמפוסים ועל התפקיד של נשיאי אוניברסיטאות בהבלטת הערכים שההשכלה הגבוהה מייצגת. זהו כוח שאין שני לו שנשיאי אוניברסיטאות חוברים יחד בכדי להניח את התשתית המוסרית, שעליה מבוסס כל דיאלוג אזרחי. אני גאה לעמוד לצד החותמים על הצהרה חשובה זו, המחויבים להביא בהירות ואמת בזמנים סוערים אלה וכן להגן על הקמפוסים מפני אלימות ושנאה".

ישיבה יוניברסיטי נוסדה בשנת 1886 ומדורגת בחזית המוסדות האקדמיים המובילים
בארה"ב. באוניברסיטה לומדים כ-7,400 סטודנטים בארבעה קמפוסים לתארים ראשון, שני ולימודי דוקטורט. על פי מגזין פורצ'ן הנודע, הפקולטה ללימודי סייבר מדורגת במקום השני בקרב האוניברסיטאות בארה"ב.
ישיבה יוניברסיטי ידועה גם בזכות קבוצת הכדורסל שלה. לפני תחילת כל משחק מושמעת
התקווה. באוניברסיטה מגוון רחב של פקולטות נחשבות, כגון: בינה מלאכותית,
ביוטכנולוגיה, רפואה, מדעי המחשב, משפט מנהל עסקים, פסיכולוגיה, חינוך ויהדות, ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה