קריירה ולימודים

קרן מלגות לסטודנטים: בשורה מרגשת עבור צעירי הדרום

האקדמית גורדון מציעה מגורים במעונות המכללה לתושבי הדרום. המכללה גייסה עשרות אלפי שקלים עבור תרומות מזון וציוד לחימה. הנשיא פרופ' יואל מנספלד: "ליבנו עם הסטודנטים היקרים שלנו אשר גויסו, אנו מצדיעים להם ונסייע להם עם שובם ככל שניתן"
מערכת ice | 
אוניברסיטאות (צילום shutterstock, פלאש 90)
האקדמית גורדון, מכללה לחינוך מחיפה מציעה לסטודנטים שפונו מהעוטף לינה במעונות המכללה, כאשר בשלב זה מוצעות כמה מיטות פנויות ברחוב הנמל בחיפה. נוסף לכך, המכללה תתרום לחיילי צה"ל פרטי לבוש חיוניים בהם מאות זוגות גרביים, חולצות, מגבות ופרטי הלבשה תחתונה. 
המכללה רכשה מזרונים שעתידים להיתרם לחיילים בגזרת הצפון וכן רחפן לחטיבת הצנחנים.  בסך הכל תורמת המכללה מאות פריטים בכל שבוע, למספר רחב של בסיסים בכל חלקי הארץ. הנהלת האקדמית גורדון לחינוך אישרה הקמת קרן מלגות ייחודית עבור סטודנטים וסטודנטיות אשר לומדים במכללה וגויסו למילואים, כחלק מהמלחמה בחזיתות השונות. מטרת הקרן היא לתמוך בהם, למשל כהשתתפות בתשלומי שכר לימוד.

כמו כן, דקאנט הסטודנטים במכללה מקים עבורם מערך תומך אשר יסייע להם באופן אישי הן ביעוץ והן בסיוע בהיבטים לימודיים ואקדמיים. פרט לנושא המלגות והתמיכה, המכללה מעניקה שוברי שי לסטודנטים אשר ולחברי הסגל של גורדון אשר נמצאים במילואים בכדי לנסות ולסייע להם באופן אישי גם בתקופה זו.
בימים הקרובים מתכננת המכללה משלחות של אנשי חינוך לכל רחבי הארץ במטרה לסייע לילדים והורים אשר פונו מחזית המלחמה, לעודד את רוחם ולהציע פעילויות חינוכיות שיאפשרו לילדים להתמודד עם הסיטואציה בצורה קלה יותר, תוך שמירה על שגרת חיים טובה. בנוסף, האקדמית גורדון גייסה תרומות לרכישת ווסטים קראמיים, ומחפשת מפעל ממנו תוכל לרכוש את הציוד עבור תרומה ללוחמים בחזית. לפניות ניתן להתקשר למספר הטלפון: 04-8590123.
 
פרופ' יואל מנספלד, נשיא האקדמית גורדון: "מדינת ישראל חווה את אחת התקופות הקשות שידעה. ליבנו עם כוחות הביטחון בחזיתות השונות. כבר מתחילת המלחמה, תרמה המכללה ציוד ופרטי לבוש רבים ללוחמים בבסיסים שונים. כמובן, ליבנו עם הסטודנטים היקרים שלנו אשר גויסו. אנו מצדיעים להם, מודים על התגייסותם, וכולנו נסייע להם עם שובם, ככל שניתן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה