קריירה ולימודים

עייפים בעבודה? אלה כמות השעות בהן אתם פרודקטיבים במשרד

סקר חדש בחן את הרגלי העבודה אצל עובדים שונים והתוצאות מעניינות. כ-46% מעדיפים לקיים רק פגישה אחת ביום וכ-59% מהם מעדיפים פגישות פרונטליות
מערכת ice | 
עבודה מול מחשב (צילום Istock)
סקר חדש של חברת Fiverr, חושף כי רק אחד מכל שלושה עובדים מגיע לשיאו היצירתי בשעות העבודה המקובלות (תשע עד חמש). נתון מסקרן נוסף מהסקר מלמד שארגונים צריכים לאפשר לעובדיהם גמישות כדי להפיק מהם את המיטב. במקום למדוד שעות, יש להעריך את העובד לפי מיומנות ותפוקה.
על פי הסקר שנערך בשיתוף Censuswide, כ-46% מהעובדים מעדיפים לא לקיים יותר מפגישה אחת ביום ו-59% מהעובדים מעדיפים פגישות פרונטליות. הסקר עוד מלמד כי עובדים בכירים רואים חשיבות רבה יותר בשיתופי פעולה, כ-48% מהמנהלים הבכירים אמרו שהם מעוניינים לעבוד עם אנשים לעיתים קרובות.
נתון מסקרן נוסף שעולה מהסקר מלמד על הרצון של העובדים בקיצור שבוע העבודה, כל זאת מבלי לפגוע בתפוקה שלהם. כ-76% מהעובדים האמריקאים שהשתתפו בסקר טוענים כי היו יכולים להשלים את המטלות שלהם בשבוע עבודה של ארבעה ימים.
מיכל מילר-לוי, סמנכ"לית מחקר שיווקי ותובנות צרכנים ב-Fiverr: “אנחנו ב-Fiverr מודעים לכך שעובדים פורחים בסביבות עבודה שונה, ומסוגלים לעבוד מצוין גם מחוץ לשעות העבודה המוגדרות. מחקרים הוכיחו שמסגרת העבודה התאגידית לא נותנת מענה הולם לציבור עובדים רחב - מעובדים זוטרים ועד הורים צעירים שמשגשגים בסגנון עבודה גמיש שמאפשר להם שליטה על צורת עבודתם.
כדי לגייס ציבור עובדים מגוון, ארגונים יצטרכו להפסיק לתת דגש על שעות עבודה ובמקום זה להתמקד במיומנויות ובתפוקה. בקהילת הפרילנסרים שלנו יש מומחים בכל גיל, מכל נקודה בעולם. הם הדוגמה החיה לכך שהיכולת לעבוד איפה שרוצים ומתי שבוחרים מביאה לתוצאות באיכות הגבוהה ביותר ומובילים  את הפרויקטים שלהם עד לקו הסיום."
העובדים האמריקאים שנסקרו מעריכים שהפרודוקטיביות שלהם נמשכת 31 שעות עבודה בשבוע. 21% מעריכים שהם פרודוקטיביים לא יותר מ-20 שעות עבודה בשבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה