קריירה ולימודים

הישג לפרופסור הישראלי מהאקדמיה האמריקאית: זה הפרס בו זכה

פרופ' יוסי מקורי, הוא הפרופ׳ הישראלי הראשון הזוכה להכרה מיוחדת על מפעל חיים מהאקדמיה האמריקאית לאלרגיה, אסתמה ואימונולוגיה AAAAI
מערכת ice | 
פרופסור יוסי מקורי (צילום דרור מילר מכללת תל חי)
גאווה ישראלית: פרופ' יוסי מקורי, יו"ר הוועדה לתכנון ולתקצוב (ות"ת) של המועצה להשכלה גבוהה, הוא זוכה פרס ההכרה המיוחד לשנת 2024 של האקדמיה האמריקאית לאלרגיה, אסתמה ואימונולוגיה - AAAAl Special Recognition Award.
פרופ' מקורי מכהן גם כפרופסור אמריטוס לרפואה פנימית בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, וכיהן כדקאן הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב וכנשיא המכללה האקדמית תל-חי. הוא זכה בפרס ההוקרה על קריירה יוצאת דופן ומלאת הישגים בתחום הטיפול הקליני, מחקר, חינוך והוראה, מדיניות ומנהיגות אקדמית. כפי שנכתב על ידי הוועדה – "זאת בנוסף למוניטין הבינלאומי יוצא הדופן שנבנה במשך 4 עשורים של קריירה, שהובילו אותו היום להיות מומחה האלרגיה המוביל בישראל".
 
האקדמיה האמריקאית לאלרגיה, אסתמה ואימונולוגיה היא האיגוד הרפואי המוביל בארצות הברית הכולל למעלה מ-7000 מומחים מכל רחבי העולם בתחום האלרגיה והאימונולוגיה. זאת הפעם הראשונה מאז 1986, עת הוענק הפרס לראשונה, שהפרס מוענק לאישיות מישראל. 
בין הזוכים הבולטים בעבר בפרס: פרופ׳ ז'אן בוסקה, פרופ׳ ויליאם בוסי, פרופ׳ הרולד נלסון ופרופ׳ ג'ושוע בוייס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה