קריירה ולימודים

בשורה להייטקיסטים: נפתחה ההרשמה לתכנית המנטורים של TripleTen

תכנית מיועדת לבוגרי קורסים של מפתחי ווב, דאטה אנליסט ודאטה סיינס. בתכנית שאורכת חצי שנה, המנטורים מקבלים הדרכה והכוונה בתחום המנטורניג, מלווים לאורך כל תקופת הקורס סטודנט או סטודנטית ומסייעים להם במציאת עבודה
מערכת ice |  4
לאה בורובוי (צילום לב לאה בורובוי)
חברת TripleTen (לשעבר פרקטיקום), חברת EdTech בינלאומית, המנהלת תכניות הכשרה (בוטקאמפ) באונליין להסבה למקצועות הטכנולוגיה, פותחת מחזור שלישי של תכנית המנטורים שלה בשילוב עם תכנית לפיתוח אישי ומקצועי. התכנית מיועדת לבוגרי קורסים של מפתחי ווב, דאטה אנליסט ודאטה סיינס. בתכנית שאורכת חצי שנה, המנטורים מקבלים הדרכה והכוונה בתחום המנטורניג, מלווים לאורך כל תקופת הקורס סטודנט או סטודנטית ומסייעים להם במציאת עבודה.
במקביל, המשתתפים והמשתתפות עוברים מגוון סדנאות שעוסקות בפן האישי, ברמת הצוות וברמת ההתנהלות בארגון. התכנית מתחילה עם סדנאות של היכרות עם מה שעוצר אותנו מלהשיג את המטרות שלנו ואיך להתמודד עם אתגרים באמצעות חשיבה חיובית, עוברים לסדנאות של התפתחות קבוצתית וצוותית, כיצד להתנהל נכון בצוות, לשפר מודעות לדינמיקה בינאישית וניהול תגובות, וממשיכים עם סדנאות לניהול צוות ופיתוח מיומנויות ניהול. בנוסף מתקיימות סדנאות בנושא אינטליגנציה רגשית והשפעתה על הצלחה אישית ומקצועית, אסטרטגיות לניהול קונפליקטים, אסטרטגיות משא ומתן וסדנאות של מנהיגות אפקטיבית והנעת שותפויות מוצלחות בתוך הארגון.
הכוללת תכנית המנטורים מיועדת לבוגרי לבוגרי קורסים של מפתחי ווב, דאטה אנליסט ודאטה סיינס. בתכנית שאורכת חצי שנה המנטורים מקבלים הדרכה והכוונה בתחום המנטורניג, מלווים לאורך כל תקופת הקורס סטודנט או סטודנטית ומסייעים להם במציאת עבודה.
לאה בורובוי, דאטה סיינטיסט בכירה, חוקרת בתל השומר ובעלת עסק עצמאי בתחום המחקר מעולמות הבריאות, היא מנטורית בתכנית של טריפלטן ומלווה בוגרת ובוגר ג'וניורים של קורס דאטה אנליסט. בורובוי מסתכלת על התכנית משני היבטים, האחד, הפיתוח המקצועי של הבוגרים הצעירים של טריפלטן והשני הפיתוח האישי והמקצועי שלה.
בורובוי מסרה: "החלטתי להצטרף כמנטורית לתכנית של טריפלטן מתוך הכרת תודה. בתהליך השינוי שאני עשיתי לפני כשמונה שנים קיבלתי המון עזרה ואני רוצה להחזיר עזרה וטוב לאחרים. במסגרת התכנית אני מלווה בוגר ובוגרת וסייעתי להם במציאת עבודה בהתאם לצרכים האישיים שלהם, לפי כיווני ההתפתחות המקצועית של כל אחד ואחת מהם. אני בטוחה שהם התקבלו לעבודה בזכות היכולות המקצועיות והאישיות שלהם. אני סייעתי להם בתהליך הלא פשוט של חיפוש עבודה, עזרתי להם לא להרים ידיים ולהמשיך לחפש גם כשמקבלים תשובה שלילית כולל סיוע בהכנה לראיונות, הזמנה לאירועים, התאמה של קורות החיים ועוד ועוד".
עוד היא הוסיפה: "מבחינה אישית, אני מרגישה שקיבלתי המון מהתכנית ברמה האישית והמקצועית שלי וזה עדיין ממשיך ללוות אותי ומשפיע על היום-יום שלי. חידדתי יכולות רכות במגוון נושאים כמו תקשורת בין אנשים, אינטליגנציה רגשית, התמדה והתמודדות עם אתגרים, ניהול והובלה של תהליכים וגם קיבלתי חיזוק להתפתח מקצועית ולפתוח עסק עצמאי בתחום המחקר".
מישה רימר, בוגר קורס דאטה אנליסט של טריפלטן: "עליתי לארץ לפני כשנה וחצי עם אישתי והבת הקטנה שלי. אני מגיע מעולמות של דאטה אנליסט בתחומי הפיננסים והחשמל, אבל החלטתי להצטרף לתכנית של דאטה אנליסט בטריפלטן במטרה לחדד את היכולות המקצועיות שלי. בנוסף היה לי חשוב להצטרף לקהילה הפעילה של הסטודנטים והבוגרים, לקחת חלק ברשת הקשרים המפותחת ולהכיר יותר לעמוק ובמהירות יחסית את התרבות הישראלית".
עוד הוא הוסיף: "לפני כשלושה חודשים סיימתי את הקורס והתחלתי תהליך מנטורינג משמעותי מאוד. המנטורית שלי מסייעת לי במציאת עבודה, עדכון קורות החיים, התאמת הניסיון הקודם שלי עם הדרישות של התעשייה בישראל, פתיחת דלתות עבורי בחברות, הכנה לראיונות ותיאום ציפיות עבורי בתהליך שאני עובר מול החברות. המנטורינג שאני זוכה לו משמעותי וחשוב לפי דעתי לכל עולה חדש שמעוניין להשתלב בשוק העבודה המקומי ולהכיר במהירות את התרבות המקומית".
אירנה דיקינה, מנהלת מרכז הקריירה בטריפלטן, אמרה: "בתכניות שקיימנו עד כה ראינו כי המשתתפים והמשתתפות הצליחו לעשות שינוי כבר בשבועות הראשונים של התכנית. קיבלנו תגובות חיוביות הן מצד המנטורים שעוברים את תכנית ההתפתחות וציינו כי הצליחו לקבל קידום, להתגבר על תקיעות במקום העבודה ולנהל טוב יותר. והן מצד הסטודנטים שהצליחו למצוא מקום עבודה ראשון בסיוע המנטור או המנטורית שלהם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מכללה מעולה
    שר לוי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכללה מעולה, זה שהלימודים באונליין זה ייתרון רציני, במיוחד כשיש מרצים כאלו מקצועיים. אין ספק שמי שלומד שם רק יצליח
    סגור
  • 3.
    נשמע טוב
    Or 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע קורס ומקום מקצועי במיוחד שהקורס מתבצע אונליין ממש נוח ומקל. TripleTen בהחלט פותחת אפיקים חדשים בתחום ההייטק ומעשירה את הידע עם מרצים מקצועיים שזמינים 24/7 בהחלט מרשים.
    סגור
  • 2.
    נשמע מעולה
    Or 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשמע קורוס ומקום מקצוע במיוחד שהקורס מתצבע אונליין ממש נוח ומקל. TripleTen בהחלט פותחת אפיקים חדשים בתחום ההייטק ומעשירה את הידע עם מרצים מקצועיים שזמינים 24/7 בהחלט מרשים
    סגור
  • 1.
    להצליח בגדול
    שרון ש 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחלה מכללה ומרצים מעולים, התוכנית הזו מצויינת, ואין ספק שתורמת ועוזרת המון בפן האישי והמקצועי.
    סגור