קריירה ולימודים

ביטוח לאומי בהטבה למיליוני ישראלים: להקלה הזו חיכיתם הרבה זמן

בהודעה הרשמית באתר הביטוח הלאומי נכתב: "אנו שמחים לעדכן אתכם שמעכשיו תוכלו להוריד מהאתר האישי במהירות ובקלות את האישורים האלה: אישור שנתי למס הכנסה. "חיסכון לכל ילד"- אישור להורה על החיסכון של ילדיו ואישור לבגיר מעל גיל 18 על החיסכון שלו"
מערכת ice |  3
מענקים מביטוח לאומי (צילום shutterstock, unsplash)
ביטוח לאומי במהלך שייקל על חייכם. באתר האישי של המל"ל עלה שירות חדש שכולל אישור שנתי למס הכנסה ואישורי חיסכון לכל ילד להורדה בקלות, לצד אישורים נוספים ואפשרות לבירור על שירותים נוספים באתר האישי.
בהודעה הרשמית באתר הביטוח הלאומי נכתב: "אנו שמחים לעדכן אתכם שמעכשיו תוכלו להוריד מהאתר האישי במהירות ובקלות את האישורים האלה: אישור שנתי למס הכנסה. "חיסכון לכל ילד"- אישור להורה על החיסכון של ילדיו ואישור לבגיר מעל גיל 18 על החיסכון שלו".

רק לפני קצת פחות מחודשיים, במסגרת שיפור השירות, נמסר כי מבוטח שהגיש תביעה לנכות כללית יוכל מעתה לראות את מצב הטיפול בתביעה באתר השירות האישי, "והכול בצורה נוחה וברורה ובקליק אחד", על פי ההסבר של ביטוח לאומי.
המידע שכבר ניתן לקבל: שלב הטיפול בתביעה, ההחלטה בתביעה, האם נקבעה למבוטח ועדה רפואית, האם חסרים מסמכים, אחוזי הנכות הרפואיים, דרגת אי הכושר, תשלומים שמגיעים, מכתבים, אישורים ופרוטוקולים, מדובר בשירות חשוב ומשמעותי, שמטרתו לשקף ולהנגיש למבוטח בצורה פשוטה וברורה את תהליך הטיפול בתביעה שלו בביטוח הלאומי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ×××
    חח 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עבודה בעיניים מענים את הבן אדם עד שימות
    סגור
  • 2.
    למה צריך טופס למס הכנסה? הם לא יכולים להעביר להם נתונים (ל"ת)
    חלם 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה לא מה שהמבוטחים רוצים לדעת!!!!
    אנצי! 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שקשור בביטוח לאומי,רוצה לדעת דבר1:שהעלו את הקצבאות שלו לפחות לשכר מינימום,כדי שביטוח לאומי לא יצטרך לעשות כל מיני ג'סטות עקומות של הקדמת קצבאות ובכך רק לגרום יותר נזק!!!!
    סגור