קריירה ולימודים

ליברה כובשת את השוק בביטוח חדש - ולא אתם המבוטחים

ביטוחי חיות המחמד של ליברה כובשים את תל אביב: עמדת הצילום של ליברה ביום שישי האחרון בגן מאיר בתל אביב משכה אליה בעלי כלבים רבים, אתי אלישקוב מייסדת ומנכ"לית ליברה חברה לביטוח: "ביטוח חיות המחמד הוא מוצר שקרוב לליבי באופן אישי,  כשהכלבים או החתולים שלנו חולים, הדבר האחרון שצריך להניע אותנו הוא שיקול כלכלי"
מערכת ice | 
אתי אלישקוב מנכ"לית ליברה (צילום אבי מועלם)
חברת הביטוח ליברה, שחוגגת השנה 5 שנים להיווסדה, ערכה במהלך השבוע האחרון סשן צילומים בתל אביב, ואף הקימה עמדת צילום לטובת בעלי הכלבים באיזור. נכחו במקום: הזמר והשחקן קובי מרימי, שייצג את ישראל באירוויזיון בשנת 2019 , משפיען הרשת אביתר עוזרי וכלבתו "ניקי", שהפכה מזמן לכוכבת ארצית ואף בינלאומית.  
בעמדת הצילום הצטלמו העוברים והשבים עם אביזרים שונים ביחד עם חיית המחמד שלהם. מי שבחר להשתתף בפעילות קיבל תמונה משותפת שלו ושל כלבו תחת הכותרת Just me and my Bff.
 
ביטוח החיות של ליברה הוא הראשון בתחום שמונגש כולו בדיגיטל, החל משלב הרכישה ועד שלב התביעה, כולל תשלום אונליין ברגע הדיווח. בעת הצורך, המבוטח יכול לטפל בחיית המחמד שלו אצל כל וטרינר שירצה ואת התשלום על התביעה הוא יקבל ממש ברגע הדיווח.
אתי אלישקוב מייסדת ומנכ"לית ליברה חברה לביטוח הסבירה: "ביטוח חיות המחמד הוא מוצר שקרוב לליבי באופן אישי,  כשהכלבים או החתולים שלנו חולים, הדבר האחרון שצריך להניע אותנו הוא שיקול כלכלי"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה