קריירה ולימודים

משטרת ישראל מגשימה חלומות: המחווה הנדירה לילדים מהדרום

יידת המשאלות של משטרת ישראל ערכה פעילות מיוחדת לאימרי ולביא  כהן, בני ה-7 וה-9, אחים ממושב קלחים שבנגב, שכל חלומם להיות שוטרים במשטרת ישראל, בהובלת מפקד שיטור קהילתי רס"מ איתמר אלוס
מערכת ice | 
ניידת המשאלות (צילום דוברות משטרת ישראל)
ניידת המשאלות של משטרת ישראל ערכה אתמול (רביעי) פעילות מיוחדת לאימרי ולביא  כהן, בני ה-7 וה-9, אחים ממושב קלחים שבנגב, שכל חלומם להיות שוטרים במשטרת ישראל, בהובלת מפקד שיטור קהילתי רס"מ איתמר אלוס.
היום המרגש החל באיסוף הילדים מביתם, הלבשתם במדים מותאמים למידותיהם והמשיך בליווי המשפחה בנסיעה בניידת המשאלות המיוחדת לתחנת נתיבות של מרחב הנגב, כשבדרך הספיקו לערוך "בדיקה" על רכב חשוד.
בתחנה נחשפו הילדים למערך האופנועים של יחידת יואב, שכלל תצוגת יכולות ואמצעי עבודת האופנוען המשטרתי, ובסיוע של השוטר סתיו אברמוב, הפעילו את מערכות האורות, הקשר והכריזה המותקנות ע"ג האופנוע. בהמשך, ניתנה הדרכה מיוחדת ממיכאל, חבלן משטרה של המחוז הדרומי, שהדגים בפניהם את יכולות הרובוט המשטרתי המסייע לחבלן לנטרל חפצים חשודים.
ניידת המשאלות (צילום: דוברות משטרת ישראל)
בסיום הפעילות נערך טקס ברחבת הדגל, בהשתתפות סגל הפיקוד ושוטרי התחנה, שבמסגרתו הוענקו לילדים תעודת הוקרה, תעודת שוטר ותיק מלא הפתעות. הילדים קינחו בארוחת צהריים מפנקת בחדר האוכל של התחנה והוחזרו לביתם עייפים ומאושרים. משפחתם של אימרי ולביא הודו לשוטרי תחנת נתיבות וחטיבת הקהילות על היום המשמח והמרגש שחוו והגשמת חלומם של ילדיהם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה