קריירה ולימודים

שיר אלמליח חושפת דרמה רפואית: "נתקפתי בזיהום רציני בפנים"

שיר אלמליח חשפה את האסון הקוסמי הענק שעבר עליה בתחילת דרכה כדוגמנית: "תקפתי בזיהום רציני ביותר בפנים שנאלצתי בעקבותיו לקחת אנטיביוטיקה למשך חודש ימים"
מערכת ice | 
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
שיר אלמליח, הדוגמנית המצליחה, התראיינה היום (חמישי) ל"וואלה אופנה", שם נשאלה מספר שאלות בנושאי טיפוח וקוסמטיקה, נושאים שהיא מחוברת אליהם מאוד, וחשפה אסון קוסמטי ענק שקרה לה לפני מספר שנים בעת צילומים לקמפיין דוגמנות.
"בתחילת דרכי הגעתי ליום צילומים, והיו שם עוד כמה דוגמניות עם אקנה", סיפרה תחילה אלמליח. "המאפרת לקחה מברשת אחת לטאץ' אפ והעבירה אותה על כולנו. כמה שעות לאחר מכן נתקפתי בזיהום רציני ביותר בפנים שנאלצתי בעקבותיו לקחת אנטיביוטיקה למשך חודש ימים", סיפרה אלמליח על האירוע הביזרי שחוותה.
כזכור, רק לאחרונה, אלמליח, אחת הרווקות הנחשקות היותר בישראל בשנתיים האחרונות לאחר שנפרדה מבן זוגה ואב ילדיה, מייקל זנזורי, החלה בזוגיות עם דותן שטרן. דותן טען כי הוא זה שהתחיל עם שיר לאחר שהייתה באירוע שלו.
שיר אכן אישרה את הדברים בראיון ל"מאקו": "הוא נראה לי אדם ממש טוב, ממש רגיש, וזה היה ברור שהיה קליק, הילדים שלי כבר פגשו אותו ואפילו נתנו לו שם חיבה "דותני", לא הצהרתי שאני לא רוצה עוד ילדים, אמרתי שמבחינתי עשיתי את שלי אבל לעולם אי אפשר לדעת, החיים מפתיעים, למדתי שאי אפשר להצהיר על כלום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה