קריירה ולימודים

עידו חג'ג' בהפתעת ענק: זו הקריירה החדשה של איש העסקים

אדיר גץ, הזמר האהוב, פותח את הקיץ עם סינגל חדש אותו כתב יחד עם לא אחר מאשר איש העסקים עידו חג'ג', שידוע כחבר של גץ וכעת גם פותח במיני קריירה חדשה עם השיר החדש אותו כתב עם הזמר. האזינו
מערכת ice | 
עידו חגג (צילום אינסטגרם)
אדיר גץ, הזמר האהוב, פותח את הקיץ עם סינגל חדש אותו כתב יחד עם לא אחר מאשר איש העסקים עידו חג'ג', שידוע כחבר של גץ וכעת גם פותח במיני קריירה חדשה עם השיר החדש אותו כתב יחד עם גץ.
השיר החדש אותו מבצע אדיר גץ נקרא "בסוף אנחנו נתחתן", כאשר את המילים לשיר כתב אדיר גץ יחד עם עידו חג'ג' כאמור. על הלחן של השיר אחראי אדיר גץ, ועל העיבוד והפקה מוזיקלית אחראי גל JO כהן. אגב, את הקלפי לשיר ביים וצילם יובל צרפתי.
כזכור, גץ רשם לאחרונה 3 מופעים ברציפות בהאנגר 11, כאשר הבשורה הגדולה ביותר שמגיעה הבוקר (רביעי) מאדיר גץ היא שהוא עם הפנים קדימה למופע ענק נוסף, כאשר הפרטים עליו יתבררו ממש בקרוב.
גץ וחג'ג' הם חברים טובים, כאשר רק לאחרונה, חג'ג' חגג לאשתו שרית במסעדה שהוא שותף לה יחד עם אחיו, "פופ אנד פופה". לרגל האירוע ערך חג'ג' הופעה פרטית למשתתפי האירוע, בה הופיעו מספר זמרים, ביניהם גם אדיר גץ. מי יודע, אולי ביום הולדת הבאה חג'ג' יעלה לשיר בעצמו?
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה