רכילות עסקית

עידו חג'ג' מתרגש: יורש העצר של האימפריה חוגג בר מצווה

בנו של עידו חג'ג' עלה לתורה באירוע הבר מצווה, ויזם הנדל"ן חוגג עם משפחתו את הגעתו לבגרות של יורש העצר העתידי של קבוצת חג'ג'
מערכת ice |  3
בר מצווה עידו חגג (צילום מסך)
יזם הנדל"ן, עידו חג'ג', ביום משמח במיוחד כאשר בנו, דניאל, עלה לתורה היום (חמישי) וכל המשפחה התייצב לחגוג: האם המאושרת שרית, האחות גאיה, וכמובן אחיו של היזם ושותפו לעסקים צחי חג'ג'.
שרית חג'ג' הייתה מלאת רגש כאשר כתבה לבנה ברכה: "אתה הילד שביקשתי, שעליו תמיד חלמתי, אגן עליך ואשמור את צעדיך, שתמיד תהיה בטוח, כל הזמן. מזל טוב נער בר מצווה אהוב שלי".

משפחת חג'ג' שומרת המסורת, עלתה עם הבן לתורה בבית הכנסת שאף התחדש בטלית ותפילין שהניח אותם בפעם הראשונה ואף שר "אדון עולם" למשתתפים. יורש העצר לבית עידו חג'ג' עלה לתורה ואף נשא את ספר התורה בבית כנסת. כמובן שלאחר מכן חגגו עם כלל האורחים, עם כיבוד כיד המלך והופעה מוזיקלית פרטית.
 
כזכור, רק לאחרונה עברו בני המשפחה למשכנם החדש בכפר שמריהו באחוזה שעלותה משוערת ב-95 מיליון שקל. האחים עידו וצחי חג'ג', בעלי קבוצת הנדל"ן על שמם, סיכמו שנה טובה מבחינתם מהכניסה למדד היוקרתי של הבורסה מדד ת"א 125, עסקת הענק במתחם לודוויפול בתל אביב, מכירת 75% משטחי המסחר בפרויקט איינשטיין בהיקף של 475  מיליון שקל, וסיכום מוצלח של הרבעון השלישי של שנת 2022: עם רווח גולמי של 45 מיליון שקל והיקף הכנסות של 102 מיליון שקל לרבעון.
גם בתחילת השנה קבוצת חג'ג' קיבלה את אישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה הרצליה להגדיל את זכויות הבנייה על המקרקעין במרינה בעיר ל-51 אלף מ"ר ברוטו מסחר ומלונאות. התוכנית היא להגדלת השטחים במקרקעי הפרויקט, כך שבכפוף לאישור התוכנית על ידי הוועדה המחוזית וקבלת כלל ההיתרים הנדרשים על פי דין, אם יתקבלו, אפשר יהיה להקים בו שטחי מלונאות ומסחר עיליים בשטח כולל כאמור של כ-51 אלף מ"ר ברוטו, וכן כ-16 אלף מ"ר ברוטו שטחים תת-קרקעיים, מתוכם 1,500 מ"ר לשימושים עיקריים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עד הכסף
    נרקסיסט 04/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1 -מצאת לך מי יכסה עליה חח אולי יגזול ממנה יותר נכון
    סגור
  • 1.
    תעזרו לשר פיטנס היא חברה לא? (ל"ת)
    אבי 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היי היי עד כאן
    הבונבון 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקסימום תקבל מהם תיוג
    סגור